kulltorp: mycket märkligt trojamål. Dom kommer alltså 3 mot 4 och tre timråiter backar ifrån så att dansken får friläge? I övrigt har vi alltså gjort 0 mål på 5 ordinarie perioder mot nästjumbon. Gäsp.
Freddan tycker vi går ned för mycket i tempo när vi får PP. Då kanske en bra åtgärd kan vara att sluta stå bakom egen kasse halva tiden. Hur svårt ska det vara att åtgärda att man inte ska ta burskydd? Vi möter ju samlat försvar hela tiden i och med detta.
Woody: Boyce får gärna gå i bräschen idag också. Nu borde de ha skakat av sig resan o börja kunna köra lite. Mer intensitet o smäll på lite o in i skiten som Boyce sa så ska detta ordna sig. Gör man inte jobbet nu så är förlusten nog ett faktum så kör på nu💪💪💪!
sargad: För övrigt tycker jag killarna gjort sig förtjänta av en liten rekyl på senaste tidens framgångar. 3-1 till trojanerna o det är Ok. JP får gärna sätta våran kasse.
Jag förstår inte riktigt vad som hänt med Enock. Freddan sa att han fick en klubba i ögat under värmningen (tror de var mot Karlskoga) och hade problem med synen, men nu helt plötsligt står det i ST att det rör sig om en hjärnskakning? Fick han en hjärnskakning av att få en klubba i ögat?
Och JP kommer ta Berglunds plats i PP med Dahlén, EK19, Wedda och Hampus Larsson. Inte för att han aldrig riktigt funkat som point i PP men klart bättre än Berglund iallafall.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·