sikth: Älskar Lyytinens attityd och vinnarskalle. Hans tuffhet framför egen kasse är ovärderlig. Då får man köpa att det kommer nån utvisining då och då. Tycker dock att Erixon är den som tar mest klumpiga utvisningar av alla backar. Svensson är ju typ långsammast i laget men tar aldrig en hakning eller ful tackling typ.
Sputnik: Jag hade hoppats på Juel ikväll. Har bara spelat en match ännu, skulle här få möta sitt gamla lag. Visst, vi vann senast med Johansson men jag tycker ändå Juel borde fått chansen.
Tycker JJ spelar bra. Finns inget självändamål att byta ut honom. Sen kommer Juel få chansen fler matcher det är jag övertygad om. Alla ska spela och tombolan som Freddan körde med känns lite passé
Det var någon själ här inne som postade en länk till tv4play abonnemang för några veckor sedan där man samtidigt stöttade sin förening. Hittar inte den länken nu 😢
Rallarn: Visst men att Oskarshamn gör mål i PP är ju ingen högoddsare direkt. Det är ju en sån otrolig klantig utvisning att ta av Hållander, hans tredje utvisning hittills och han ska spela i en förstalina. Tycker man ska tänka om formationerna redan nu, innan Wedin kommer tillbaka.