Kan inte låta bli… men ”banderollen” som var nedanför OINK klacken och som dök upp ibland : ”Finare än oss kan ingen bli.” Sen zoomade man in klacken… say no more!
Laken: två raka segrar. Vi har en trend. En som inte är sjutioelva PP utan mål eller 216 matcher utan vinst på hemmaplan. Bara att luta sig tillbaka och mysa.
Villervalla: Det brukar ta ett tag för dom att lägga upp highlights och presskonferenser på YouTube m.m., men om man går till gamecenter på TIKs hemsida finns de oftast där bara någon halvtimme/timme efter matchen.
Noll stabilt i tredje. Vi slutar anfalla helt och ger bort pucken gång på gång. Vi backar för ofta ner i knäet på JJ. Inte alls som ett topplag ska spela av en ledning.
Olli Hahl: Ja, Knuts gjorde rejält intryck, ingen Zlatan-kopia direkt. Tack för att ni vann och hoppas ni slår Glennerts grabbar efter en riktig holmgång på tisdag, så ni är lite mätta o möra på torsdag. Den fattiga kusinen från landet behöver poäng
Mora då, kan inte det vara en charmig klubb att få upp?
Själv skulle jag gärna ha upp dem, gillar hur de spelar och att de bygger unga hungriga lag som är med där uppe trots att de blir plundrade på spelare varje år.
Gör ju ett bra jobb med att utveckla svenska unga spelare och bidrar till svensk hockey, det för mig borde premieras kontra främlingslegionen löven som exempel.
Om det var bra för Tik totalt sett vet jag inte. Men kanske spelarna kan tycka det är skönt med avstånd neråt till bottenlagen och kan slappna av framöver tack vare det.
Frugan var på hockey på plats i arenan för första gången på 10år i torsdags och då blev det storseger o trendbrott.... Idag satt hon med min matchtröja på sig i tevesoffan och såg 1a samt 3e peroden..... Tror jag löst rebusen hur vi ska plocka trepoängare framöver
Jag hoppas innerligt att OINK åker ut. Det finns andra lag som kan få åka ut också men jag säger OINK som nr 1. Sen vill jag inte att Brynäs, DIF el Löven går upp. Jag tycker nog att SSK kan få den äran. Finns några timråiter som gjort det förut i det laget.
roger_sundsvall: Gretzky (jag tänker kalla honom för det hädanefter) får dagens ihärdighetspoäng för att han inte gav upp på Mieho efter första försöket. Kul att både Mieho och Bojan direkt fattade att det var Gretzkys mål!
Bee: OINKs supportrar är verkligen inte ett dugg nöjd med Filander och hans spelsystem. Läste nån lång jävla insändare nyss då dom närmast krävde att Filander skulle avgå.
Jag är beredd att hålla med. Filanders hockey är naiv och har egentligen bara blivit buren av några extremt lyckade värvningar tidigare säsonger.
Hank: Skön seger! Riktigt skön. Såg lite jobbigt ut ett tag men vi fixar det galant. Jag har återigen struntat i att kommentera under perioderna o hittills har det gett 9 p. Jag fortsätter så ett tag.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.
Sen zoomade man in klacken… say no more!