Ja nej det är klart att det går så där när man lägger sig platt. Vi har verkligen sjukt svårt med pantern när vi inte åker skridskor och det är ju inte så jävla konstigt när deras spelare i snitt är ungefär ett helt huvud längre än timråspelarna.
sargad: om vi får önsketänka så önskar jag att vi börjar bli mer rejäla när det gäller skridskoåkningen, vi vinner ju knappt några andrapuckar alls nu.
Olle: Nu ska jag bryta mönster och vara obekymrat positiv. Lööke kommer stänka dit segermålet i afton. Vi är i positiv rullning. Småland kommer att få suga på segergarre i afton. Yippikayeah!
erathoo: det känns som ett väldigt underbetyg till kvalitén på ligan då lag med den här materiella standarden kan ligga 4:a i tabellen. Jag vet flera div.2-lag som spelar i både större och fräschare hallar än det här. Vad räknar dom med för publiksnitt i pantern? 150 pers?
Tänk er att pantern går till playoff mot ett elitserielag och ska ta emot, tja säg Djurgården, i den här ladan?
Andersson: tycker synd om spelarna som reser så jävla långt inför denna match så när dom kom fram måste dom trott att dom rest ända till division 8 istället..
erathoo: INTE se hockey menar du? Man får ju gissa sig till hälften av allt som sker. Det här är det sjukaste jag varit med om i termer av tv-sänd hockey.
Nä men ni som är på plats kanske kan referera matchen åt oss som sitter framför teven, kameramannen har till synes inte ens fått en stege att stå på när han filmar.
HUR i helvete kan Cmore gå med på att sända från det här skyffet till hockeyhall? Isladan i Hoting framstår som Madison square garden i jämförelse.