Jag mejlade Lars Nolander om ett förslag som kan landa i nedanstående. Han lät positiv.
Informationsmöte och hemvändarträff i mellandagarna!
- Buffé i restaurangen
- Information från Nubben och Lars Nolander
- Rundvandring i icke publika utrymmen (omklädningsrum, gym med mera)
- Souvenirförsäljning
Pris 300 kr.
50 pers ger TIK 15 000 kr.
Vad tror ni om detta? Förslag på någon ändring? Rimlig prisnivå? Vilket datum passar bäst?
Skicka ett mejl till mig som preliminär intresseanmälan, så får vi en hint om hur många det skulle kunna bli. Skriv även med ni räknar med att få med någon annan som inte finns på HS.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Jag mejlade Lars Nolander om ett förslag som kan landa i nedanstående. Han lät positiv.
Informationsmöte och hemvändarträff i mellandagarna!
- Buffé i restaurangen
- Information från Nubben och Lars Nolander
- Rundvandring i icke publika utrymmen (omklädningsrum, gym med mera)
- Souvenirförsäljning
Pris 300 kr.
50 pers ger TIK 15 000 kr.
Vad tror ni om detta? Förslag på någon ändring? Rimlig prisnivå? Vilket datum passar bäst?
Skicka ett mejl till mig som preliminär intresseanmälan, så får vi en hint om hur många det skulle kunna bli. Skriv även med ni räknar med att få med någon annan som inte finns på HS.