gud: Men Tomas då, varför skulle tjejerna dra ifrån oss, vi so är så snygga och trevliga, vem kan väl motstå våran stil, charm och elegans? :)
Isf har det definitivt missat ngt i Gbg! Nu blir jag nästan förbannad! Jävla glädjedödare, bara för att du har en kärring i huset så kan väl jag få hålla min illusion vid liv om att finna ett guldkorn på Västkusten.
2+10 min checking from behind på dig! En grej till och du kan uppsöka duschen ;-)
gud: Jag har ju redan varit och nosat på en och har en på dragkroken då inte lika seriöst men vafan. Får man mysa lite med en pudding på nattkröken - so why not! Skiter det sig där får jag väl ragga upp nån indiantös och bilda henne lite folkvett ;-)
ernie eagle: Näe, kolla på Dream Team, han fixade ju en sån, folkvettet har väl ingen av dem förhoppningar om, med så länge det är Status Q så... Nu kan du ju dessutom hänvisa till ABs sexvaneundersökning... :-D
actionleif: Jo, men det behöver ju inte betyda att man skall tumma på kvaliten. 200 spänn för en T-shirt som knappt duger till nattlinne efter ett par tvättar är ju inte kvaliten som man hoppas på för en T-shirt som är tänkt att hålla minst en säsong.
Har en T-shirt med märket T-Röd om någon kommer ihåg den. Togs fram för minst 7 år sedan och min är så gott som ny trots att den har varit med på ett antal bortamatcher genom åren.
Per HApps: Givetvis så ska det vara en bra kvalite på saker man köper, men i det här fallet så känns det som om man borde köpa den (vad man än tycker om den) bara för att visa att tallarna säljer.
Man ska väl inte behöva köpa två bara för att de är dålig kvalite, om man inte kan tillverka tröjor med bra kvalite då ska man inte tillverka tröjor heller.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Jameson ligger på höger sida av Mc Donalds..
Skulle det finnas någon tveksamhet över vart Jameson ligger
så kontakta någon av oss i TIK031...
TIK031 kommer att finnas på plats ifrån 13:00
Självklart så kommer vi iklädd med så mycket rött o vitt vi bara kan..
Glädjande nog kan vi i TIK031 berätta att den alldeles
nysydda TIK031 flaggan kommer att göra debut..
Så ni som ser matchen på tv kan hålla utkik....
FORZA TIMRÅ IK