1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586449 inlägg · 6217 ämnen

Inför SSK 21/10

« · 439644 · » Till forumet


Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Skellefteå brukar ni ju göra bra matcher mot.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Äh, kom igen nu! Man kan byta arbete, bostad, fru, bil eller märke på golfklubborna, men att byta favoritlag går inte! För om man byter lag att hålla på så höll man inte riktigt på laget i första läget!

I morgon vill jag verkligen se att Timrå JOBBAR PUCK!!! Då ska de 3 poängen bärgas!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Suuune: Japp....tre poäng är solklart........
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
mike66: Ja, men vad spelar det för roll när vi ändå bara förlorar.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
jalla_: Nu ska jag vara så pass smart så att jag hoppar jämfota upp i hörnsoffan och nannar kudden i några timmar.

Vi drar till Falafeldomen vid tiosnåret i mörabitti.

Nattinatti...

ZZZzzzZZZZZZäta ZZZZZzzzzzZZZZZZäta

[bild]www.sundsvall.se/pageimages/Sundsvall/Nyhetsarkiv/Nyhetsarkiv/1070379593265/etta_203.jpg[/bild]
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Klarar Sundsvall verkligen av att bli bland det 8 bästa som krävs? Med det här spelet och framförallt resultaten så blir man skeptisk.. Det skulle vara döden för TIK och deras junisar om laget i stan ramlade ner i ettan ;-)
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Sant,sant.......Så jag säger bara,heja Sundsvall....
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Nä, det är inte säkert vi klarar det som krävs.
Men vad junisarna beträffar är det ju inte många som varit hos oss som tagit steget tillbaka.
Ni köper ju bara etablerade spelare.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Förstår inte varför inte Jimmy får spela mer matcher hos er, Fagge och Otto har juh knappast rosat marknaden så här långt som sagt.. Tror det garanterat ger betydligt mycket mer trygghet i de bakre leden..
Näe men det behövs att ni är på den nivån för att de ska kunna utvecklas vidare, se bara på Hasse och Tägga.. Ok att Hansson fått stå tillbaka den här sässen, men det är mest beroende utav Lockouten. Tägtström rankar iaf jag som bättre än t ex Sundin, så han har alla förutsättningar..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Jimmy var inte heller bra mot Leksand och Boden. Knappast bättre än vare sig Fagge eller Ottosson.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Med några matcher i benen är han iaf igen säkerhetsrisk, för han är väl knappast sämre än ifjol?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Fan trot.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Kimmo kanske kan rulla på höften och hjälpa er framåt vårkanten..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Jag vet inte, jag är kroniskt emot alla former av samarbete.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Om modo skickar Warg då?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Om Zäta, Modde och Gunno packar trunken och förstärker i december när det gäller då? Vi har lätta matcher då så vi kan säkert släppa dem..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Lustigt namn på den här tråden!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Ambroo: Det kan vara skoj i Ettan också, tänk så nära det är till Kovland.
Får jag välja förstärkningar så vill jag ha Chris Simon, Matthew Barnaby och Brendan Shanahan.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Direktörsposten är väl ledig hos er, satsa på den och gör slag i saken! Andrew Peters som lämnade Boden då byt rakt av mot Bergren?!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Jovars, vore en härlig syn att få se en avdankad Wiklund pumpa Svedberg och kasta handskarna mot Ivan..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Peters är utan tvekan den sämste spelare jag sett på den här nivån. Fy fan vad usel han var.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Ja jävlar, det tänkte jag inte på.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: En aning ;-)
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Hehe, ja han skulle ju passa på att utveckla "spelet" här i sverige, han hade ju ingen press på sig här att spela tufft och slåss. Nästan synd att man missade honom här, eller kanske inte som det låter på dig...
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Är Njurunda och Ånge också i ettan?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: han svävade omkring som en sattelit i rymden där han kajkade runt i mittzonen och försökte hänga med när spelet vände. Kille hann inte med och var ständigt på väg åt fel håll.
Dessutom föröskte han provocera fram ett slagsmål med Tjobba. Med Tjobba av alla människor.
Kille var så långsam att när han siktat in tacklingen och kommit fram var tacklingsobjektet redan långt borta.
Enda gången han var i närheten av kroppskontakt var när spelet var avblåst och spelarna var på väg för att byta.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Nä, tvåan.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Ja vad säger man... det låter som när jag försökte spela korpfotboll : ) Ständigt på väg åt fel håll hehe! Vart spelade han i för lag innan lockouten?
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Rink rat: Njurunda och ånge spelar i div 2 Njurunda har för övrigt en tidig serie final nu på fredag hemma mot Strömsund komm och kolla
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Är det som vet var det är för fel på Kent Mandervill ????
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
tik 031 nästa match är inte tik-bif det är Timrå ik- ssk
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Tellus: Det är ljumskarna som spökar (tror jag?).
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Tellus: Själv har jag hört om en lättare förkylning på Mandy.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Maggan: ok...
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Maggan: nopp det är ljumskarna det stog till och med i tridningen
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
falo: ljumskarna det låter lite skumt såhär tidigt på säsongen
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
falo:
Låter oroväckande!
Ljumskproblem hos en hockeyspelare brukar vara ständigt återkommande... Fram till operation!
Hoppas att Mandy är ett undantag och blir helt återställd!
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Janken: ja det är bara att hoppas att hen är till baka snart men ljumskarna stog det i tidningen jag vill ju se han på isen han är ju en viktig spelare för timrå
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Tycker att Madervilles skada uppkom rätt konstigt. På träning inför match. Då tar man ju inte i. Tror han e utanför sverige Tik räknat fel. han får ju bara vara här i 183 och det va till 6:e semifinalen tror det räknar fel... Kommer så han kan spela hela säsongen.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
TIK-Supporter:

Att det uppkom på värmning inför match säger inget, han hade nog till 100% överansträngt den på matchen innan....
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Jag tror att vi knäpper kringelbagarna på näsan i kväll... även utan Mandy!
Samma försvarsspel som mot Brynäs och lite öppnare spel i anfallszon eftersom kringelbagarna lär gå mer på offensiven än Läkerolknaprarna gjorde.
Detta öppnar upp för Hedströms uppåkingar och smörpass till Zäta, Nordgren m fl.
Modin, Aalto, Svedberg och Berg har fått strikta order om att smörja bössorna tills i kväll!
Kippra har fått blodad tand och gör som i WC. Håller nollan i nio perioder.
Mitt tips 0-2
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Janken: Våga skjuta våga ta skott (Modin för helvete skjuttttt)du som har NHL -hårdaste skoooootttt
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Tellus:
Såvida Modin kan spela ikväll,,har problem med ett knä..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Kalle K: ojjj.. hoppas att det är inget allvarigt.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Kalle K: Vad vi sänder negativa tankar till det egna laget!
Alla som har sett Kellys hjältar vet hur det går då. Så med andra ord, det är erat fel om spelarna inte lyckas ikväll. ;P
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Är alltid orolig när man möter SSK, ikväll blir det svårt.
SSK-TIK 10-8.

Varför?? Jag är alltid orolig när man möter syrianer, dom är farliga med rispningar o onda ögat.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Maggan: kellys hjältar det var länge som såg denna film..
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Maggan: OK Positive waves. Positive waves.
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Åke the Myth: 10-8 du måste ha skrivet fel det blit 1-5
Kommentera

Sv: Inför SSK 21/10
Jag får tacka Bo Ahl för den tid han var hos oss och hjälpte oss till eliten nu han måste operea sitt knä osh sluat med hockeyn DU ÄR I MITT HJÄRTA BO.....
Kommentera

« · 439644 · »