Dream Team: Undrar om man inte sakta men säkert börjar förvandlas till en fet, självgod person, som aldrig kan bli mätt på sin egen självgodhet, som så många andra hockeyfans när det går bra?? O naturligtvis dom som lever i det förgångna o tror att dom fortfarande är Svenska Mästare trots att det var flera år sen sist??
Trodde på tronskifte på lörda mot Frölunda.. Men de kom ju så mycket tidigare... Igår mot Linköping borta... Och tänk, nu ä Timrå bäst i hockeysverige! Stort!
Är fortfarande glad om vi slipper kvala..Säsongen är låååång och det är massa poäng kvar att spela om...Allt har hamnat lite upp o ner i en Timråitisk värld..Vi ska inte leda ES..vi ska ska ligga därnere liksom...
gud: Det var ett väldans tjötande om städning, A man got do do what a man got to do :0)
Det är ALLTID trevligt att vara Timråsupporter ävven om det var bättre förr :0) Om jag vore VF:are så hade jag nog gämt mig tills nästa vecka man vill ju inte vara med om förnedringen i morgon gärna.
Åke the Myth: Snacka int´ dynga om nåt du int´ begrip´ nu!! Paul´s biljard funkar utmärkt när vi snackar hockey. Lägg till några öl och lite spel på borden så blir det kanon! Ja, för dom som nu inte är på HELT rätt plats.. d.v.s 75 mil norrut! ;)
Åke the Myth: Å befinner man sig i Götet imorgon som rödvit supporter då kommer man naturligtvis till Paul's Billiard(länk) och från 14.00 så kommer TIK031 att välkomna er.......