Timrå Icon: Varför inte? Är faktiskt lite trött på hårdrocksintron. Allt behöver inte explodera för att vara mäktigt. Sett Vancouver Canucks? De kör U2 - streets have no name och får det att bli grymt mäktigt.
Timrå Icon: Vidga vyerna, bara för att dom spelar Disturbed på ett skate tillhålle i lilla Sundsvall för 14 åringar blir inte Disturbeds musik direkt omkonverterad till genern "Skate". :)
Pihl1337: Ja den första var ganska tung! Jag tycker ett intro främst är för att tända spelarna och i andra hand publiken. Det ska vara något de kan relatera till. Som "sista färden" för Modoliderna ungefär ;-)
Det har snackats en del om introlåtar. En mäktig ny låt o intro är preluden på 51 sek o sen direkt in på Europes nya låt Last look att Eden. Skulle vara mäktigt med de lugna stråkarna som byggs av trummor för att sen sparkas igång med tunga riff. Ni får väl lyssna på låten tyvärr kan jag inte länka mer än till låten preluden finns inte tyvärr på videon bara en 5-10 sek. Den finns bara på skivan. Men bra är det.
Skarin: Mycket likt? Nope. Kan klippa in takten som fattas om du vill det så början blir ännu lugnare. Det enda den är lik på är från 0 ända fram till 1:23, efter det är det power-jubel då spelarna äntrar isen och en mycket rockigare version av den svängigaste delen av Ecstasy.
Norden_AN: Jo då. Jag förstår. Din "version" påminner om den vi körde igår. Nästintill identisk. Du missade en takt, eller vad jag ska säga, i början bara. Mycket likt den vi kör iaf.
Skarin: Ja? Är det inte lite lugnt från början i den jag klipp ihop då? Det är lugnt från början sen blir det mer och mer drag ju längre den går. Det är inte orginalet som jag länkade till om du trodde det. den där klippte jag ihop själv.
Det är inte längesedan det bombades i detta forum om att vi i Timrå aldrig lyckades plocka talanger från HA eller i övriga hockeysverige. men nu när vi väl gör det så är det också mycket orostecken. :) vilket jag köper.