1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590751 inlägg · 6217 ämnen

J18

« · 1678270 · » Till forumet

Sv: J18
Grabbarna kliver ut stenhårt i alla fall, jag trodde att det skulle bli lite avvaktande och nervöst. Tvärtom.
Kommentera

Friman SR: För mig flyter det kanon i alla fall.
Kommentera

Men herregud, vad är det för mick kommentatorn har.
Kommentera

Hjälp vad det buffrar för mig. Finns det något trix? Vad göra?

Kommentera

nectis: Nyköping.
Kommentera

El_loco: vart spelas dagens match?
Kommentera

Att SSK åker ner, ett lag som tillhörde gamla Elitserien åker ur Allsvenskan var ju inte alls trevligt, Pantern vad är det för något? Sundsvall i Allsvenskan blir också spännande. Leksand mot Malmö byter jag alla dagar i veckan. Alla har en åsikt om hela Sveriges Leksand, ingen har en åsikt om danskar.

Kommentera

Nedsläpp 14.10!!!
Kommentera

Friman SR: Det beror på vem som producerar men det har inte strulat när jag tittat i alla fall, visserligen har det varit mestadels från Timrå där man tar det där väldigt seriöst. I vanliga fall så produderas ju matcherna av föräldrar till spelare i hemmalaget men nu när det är slutspel så kan det säkert bli lite proffsigare.
Kommentera

Om man är sugen på J18 semin i morgon så finns ju möjlighet att köpa den. Fungerar det godkänt, har någon testat detta i tidigare match? Tji lagg eller????

FORZA TIK............alltid, alltid...........

Kommentera

157620: Haha, jag vet nog inget annat ord man kan sammanfatta det hela än med "gulligt". En stilstudie i nervositet och hantering av att stå framför micken för första gången i karriären. Elias Pettersson kan mycket väl vara det största löftet vi fått fram sen Zäta och det där är vad jag vet första gången man sett honom bli intervjuad i rörlig bild. Kommer sannolikt kunna användas som rolig återblick i framtiden.
Kommentera

Hockeysnack om vårt fantastiska juniorlag, deras kriser och förvandling...

Kommentera

kulltorp: Är det vår gamle Peter Nylander som tränar dem?

Hur många TIKare kom till matchen förresten?

Kommentera

AIK:arna kommenterar förlusten
Kommentera

Hälge: OK, trender är till för att brytas. Och nu har ju J18 fått upp farten rejält, är inte samma lag som i mitten/början av säsongen.  Darra Brunass, darra
Kommentera

157620: Två segrar för BIF.
Kommentera

157620: Dessutm uppe i 13 raka segrar tror jag. Man blir mållös av beundran :))
Kommentera

jå1: Blir tydligen Brunass i semi. Nån som vet statsen från vinterns inbördes?
Kommentera

DJ Hemp: Jodå, jag kan ordningen jag med. Men som Timråit vet man mycket väl vad som kan hända i en semi..
Kommentera

Ok. ja men det här var 79kr väl investerade för att se grabbarna live :-)

Kommentera

kulltorp: 1:a rankad vinnare från Kvartsfinaler - 4:e rankad vinnare från Kvartsfinaler
Semifinal 1 Stora Hallen

2015-04-03 17:30
2:a rankad vinnare från Kvartsfinaler - 3:e rankad vinnare från Kvartsfinaler
Semifinal 2

Så spelas semi. Antar vi är 4 rankade
Kommentera

DJ Hemp: Seger!!!! Fy fan va starkt gjort.
Kommentera

kulltorp: 5-1
Kommentera

semi är klar. Starkt av grabbarna!!

Kommentera

Ett Timrålag där man inte måste sitta med hjärtat i halsgropen sista 2 minuterna. Det var inte igår.
Kommentera

jå1:

Ja, först kvart, sedan semi, och sedan...
Kommentera

DJ Hemp: Kvartsfinal just nu väl?
Kommentera

Så det vankas SM-final för adepterna nu?
Kommentera

157620: jaaaaaa 4-1
Kommentera

kulltorp: Enligt swehockey ledde vi med 3-0?
Kommentera

kulltorp: 3-1 nu. Skönt där :)
Kommentera

Glen Morangie: när streamen startade strulade det lite. Blev tvungen att stänga ner fliken och öppna den igen. Var även tvungen att godkänna att pluginen fick starta (det var ett tag sedan jag kollade på en match via livearena)
Kommentera

1-2 nu, mycket slarviga utvisningar. 1-2 kom i 3 mot 5 där en timråspelare tappat klubban. nu 5-3 igen för aik

Kommentera

dr-nix:Funkade det på engång eller var det några problem från början?
Kommentera

Ajdå, inget kul. Själv följer jag swehockey, funkar alltid! :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Glen Morangie: funkar här.
Kommentera

Rip Kirby: Ser du på live Arena? Vi får inte någon bild. Har betalat o är inloggad men sändningen uteblir.
Kommentera

Rip Kirby: 1:01 mellan målen. Kom igen Timrå
Kommentera

Klapp klapp 1-0 tik
Kommentera

2-0 Elias Pettersson!
Kommentera

Hahl Bundy: 1-0 Marcus Siren!
Kommentera

Rip Kirby: Kanon! Tack!
Kommentera

Hahl Bundy: Här:
Kommentera

Nån som vet ifall man kan se matchen på webben nånstans? Vore kul att se när laget tar sig till semi.
Kommentera

Diddeli: Jag och TGO samt ev ytterligare en.
Kommentera

El Maco: Buss 509 från solna station mot Danderyds sjukhus, tar cirka 5 min. Jag ska försöka ta mig dit, är det några fler som sluter upp?
Kommentera

sargad: förr kallades hallen ifråga Ritorp. AIK:s bas för ungdomshockeyn. Tar man pendeln så är det nog mittemellan Solna och Ulriksdals station men det går säkert bussar i närheten.
Kommentera

sargad:

Långt ifrån slottet. På andra sidan av den gigantiska bangården från Friends Arena räknat. Dåligt läge för pendeltågsresenärer.

Kommentera

157620: Visste inte att det fanns ishall i Ulriksdal, är det nära slottet? Var/när spelas eventuell 3:e match.
Kommentera

« · 1678270 · »