SMÅLAND: en urstark ångvält framför mål... Har inte en viss Renberg annonserat att kan tänka sig annan arbetsgivare???? Tänk om det kunde bli så? En viss Kickan skulle nog få ett etter värre tokbryt än de hon redan haft isåfall....
Nu börjar vi andas ung fläkt i lagbygget inför nästa season,men jag saknar en tuff spelare....en urstark ångvält framför mål och som ute på plan kan mosa en spelare för matchen! Apropå årets sm-final:Finns det bara damspelare i MoDo o LHC... Inge tacklingar,blod o tårar......uscha så ledsamt!!!!
SMÅLAND: Tycker Du inte en sån som Lance Ward trots allt sammantaget skapar lika många problem som han löser...så även med Todd Bertuzzi!
Men visst gärna nån Wernblomtyp som står pall framför mål o framförallt skjuter direktskott men som ändå inte sitter i utvisningsbåset så ofta som herr Ward..
Något som jag saknar mkt i Timrå IK är en Lance Ward eller Todd Bertuzzi typ som kan oskadliggöra en motståndare för matchen på ett snyggt sätt.... Ta en snygg game misconduct penalty på en målvakt eller en nyckelspelare i motståndarlaget...få laget ur balans! En tung urstark 150 kilos spelare som kan kötta sönder hårt.... Nubben det saknar jag mkt i Timrå IK och det vill jag se inför nästa säsong,TACK!