Realist: Testa www.google.com och sök på Pavel Rosa... Upptäck Internet vettja... Kanske hittar du då nedanstående fantastiska länk och vet du vad man kan göra med den sedan??? Fantastiskt serru, man kan kolla på vilken spelare man vill...
Men orkar du inte det så ser det ut så här beträffande Pavel Rosa....
2006-2007 Avangard Omsk RSL 54 23 17 40 14
Ja, jag skulle oxå kunna tycka att Pavel Rosa har en plats i ÄLSKADE TIMRÅ IK, go spelare det....
73Sjöbba: klart att man kan diskutera Pavel's lön, men han och Jantunen räddade oss från kvalserien och där ville ju ingen vara, dessutom var det fler svenska lag som var ute efter Pavel och då blev ju lönen hög så klart.
73Sjöbba: då är du bara jävligt kräsen för det är nog en av dom bästa målskyttarna ute i europa, men du får ju gärna nämna nån som du tycker är bättre så klart :)
Realist: Jo jag håller med, att få ha Pavel Rosa i laget skulle innebära att vi skulle göra mycket mål men han var för dyr tyckte nubben då, men Rosa själv sa att han kanske kunde återvända nån gång.
Realist: Jag minns då jag gjorde ett på förhand vansinnesspel under Fotbolls Vm 1990 (jo jag är gammal jag).Jag spelade 500kr på att Brasilien skulle vinna Sveriges grupp och att Costa Rica skulle bli 2-a
Realist: Pavel Rosa håller till i Ryssland och spelar för Avangard Omsk och har gjort en strålande säsong och gjorde 40 poäng varav 23 mål och 17 assist.
Realist: sverige är bra fantastiskt ändå sett till utövare av sporterna hockey och fotboll skulle vi inte ligga där vi ligger internationellt.men som jag skrev innan så är idrott fantastiskt.
timrå_ik: Anledningen till att jag tog fotboll är att vi är bland värdens bästa hockeylag och spelar oftast en publikfriande hockey.Det kan man inte säga om Sveriges fotbollslandslag
Realist: det som är så fantastiskt med idrott och hockey i synnerhet är ju att man inte med säkerhet kan säga hur det slutar.Det är inte säkert att det lag med bästa spelarna vinner. det finns som tur är en stor gnutta taktik och flyt,eller tur om du vill med i bilden oxså. Va tråkigt det skulle vara annars.
Realist: Ställ dig i den situationen att en spelare i Timrå avsiktligt sparkat in pucken i mål i sudden i en avgörande Finalmatch. Domaren dömmer mål men egentligen är det ju inte mål enligt regelboken.vi i publiken ser att det är spark.vad gör du då? vill du ha det där smguldet eller skulle du vråla till domaren att det minsan inte gick rätt till? eller omvänd situation?
mrchong: Nej helt rätt det skulle jag inte göra men jag tillhör nog en ganska liten skara som är objektiv.Jag håller hur mycket som helst på mitt lag,men jag kan inte vara så enögd som jag upplever att dom flesta på läktaren är.Men det är klart om Sverige spelar ett VM-slutspel i fotboll så både hoppas jag och hopas inte att Sverige ska bli världsmästare.För fotbollens skull hoppas jag att ettspelande fotbolls lag typ Spanien el Brasilien ska vinna.
Realist: Det är ju domaren som dömmer. inte vi som publik. då kan man nog få hur många olika domslut som helst. om jag hålle på timrå inte gapar jag och skriker på Matchstraff för en spelare i mitt eget lag.. det gör nog inte ens du. Det finns nog inte en Hockysupporter i hela världen som skulle göra det.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.