1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590625 inlägg · 6217 ämnen

Jag saknar en polis i Timrå IK

« · 872366 · » Till forumet

Sv: Jag saknar en polis i Timrå IK
Realist: tror men är inte säker att vi ligger på 17 eller 18 plats. Nog med fotboll nu.
Kommentera

Snoop: Helt rätt.Det var dom två som räddade oss från kvalserien,så det var nog värt pengarna
Kommentera

Realist: Jag ska lägga ner fotbollssnacket nu jag lovar.Men jag tjänade en skaplig slant då jag var just"realist" under fotbolls VM 1990
Kommentera

Realist: Testa www.google.com och sök på Pavel Rosa... Upptäck Internet vettja... Kanske hittar du då nedanstående fantastiska länk och vet du vad man kan göra med den sedan??? Fantastiskt serru, man kan kolla på vilken spelare man vill...

Men orkar du inte det så ser det ut så här beträffande Pavel Rosa....

2006-2007 Avangard Omsk RSL 54 23 17 40 14

Ja, jag skulle oxå kunna tycka att Pavel Rosa har en plats i ÄLSKADE TIMRÅ IK, go spelare det....

FORZA TIK.....alltid, alltid.........
Kommentera

73Sjöbba: klart att man kan diskutera Pavel's lön, men han och Jantunen räddade oss från kvalserien och där ville ju ingen vara, dessutom var det fler svenska lag som var ute efter Pavel och då blev ju lönen hög så klart.
Kommentera

73Sjöbba: Jo Jantunen var duktig också men Rosa han var bra.Och 40 poäng i den ryska ligan säger väl en del eller?
Kommentera

the_dude: Bra..men int billig vill nog ha 3-400.000:- månaden...
Kommentera

mrchong: Är Sverige rankat topp 20?Jag tvivlar inte på dig men det måste väl vara en missbedömning av dom som rankar
Kommentera

Realist: Han värvades till Timrå som en frälsare och fick ca 100 000:- per match, då impade Jantunen mer
Kommentera

Realist:
Pavel Rosa Czech Rep. Open print friendly window (pop-up)

BORN: 1977-06-07
Kommentera

Realist: född 77
Kommentera

Snoop: Har du nån aning om ålder på Rosa?
Kommentera

Snoop: Kom tillbaka Pavel!!
Kommentera

73Sjöbba: Visst skojade du?
Kommentera

Realist: ja sverige är nog hyfsad överskattad i fotboll.. men strongt gjort att vara rankad bland 20 bästa i världens största sport
Kommentera

73Sjöbba: då är du bara jävligt kräsen för det är nog en av dom bästa målskyttarna ute i europa, men du får ju gärna nämna nån som du tycker är bättre så klart :)
Kommentera

73Sjöbba: Du måste skoja det var och är tydligen fortfarande en riktig KLASSPELARE
Kommentera

Snoop: Oj då satsa allt på att få hit honom tycker jag
Kommentera

Snoop: Ja, inte fan impade han på mig iaf.
Kommentera

Realist: Jo jag håller med, att få ha Pavel Rosa i laget skulle innebära att vi skulle göra mycket mål men han var för dyr tyckte nubben då, men Rosa själv sa att han kanske kunde återvända nån gång.
Kommentera

Realist: Han kostar förmodligen en för stor slant
Kommentera

Snoop: Vore det inte nåt att försöka få hot honom igen.Jag gilade han då han var här
Kommentera

Realist: Jag minns då jag gjorde ett på förhand vansinnesspel under Fotbolls Vm 1990 (jo jag är gammal jag).Jag spelade 500kr på att Brasilien skulle vinna Sveriges grupp och att Costa Rica skulle bli 2-a
Kommentera

Realist: Pavel Rosa håller till i Ryssland och spelar för Avangard Omsk och har gjort en strålande säsong och gjorde 40 poäng varav 23 mål och 17 assist.
Kommentera

mrchong: I hockey är det väl tradition och kultur som gör det.Men som fotbollsnation är vi väl en aning överskattat eller?
Kommentera

timrå_ik: Fråga till alla.Nån som vet vilken klubb/land Pavel Rosa spelar i?
Kommentera

Realist: sverige är bra fantastiskt ändå sett till utövare av sporterna hockey och fotboll skulle vi inte ligga där vi ligger internationellt.men som jag skrev innan så är idrott fantastiskt.
Kommentera

Realist: klokt tänkt ;) he he..
Kommentera

mrchong: Skojar bara det var klokt skrivet
Kommentera

Realist: Ni sablade ner mina åsikter så nu måste jag smöra lite
Kommentera

Realist: key jag förstår .. bra tänkt ;)
Kommentera

mrchong: Klokt skrivet
Kommentera

timrå_ik: Anledningen till att jag tog fotboll är att vi är bland värdens bästa hockeylag och spelar oftast en publikfriande hockey.Det kan man inte säga om Sveriges fotbollslandslag
Kommentera

Realist: det som är så fantastiskt med idrott och hockey i synnerhet är ju att man inte med säkerhet kan säga hur det slutar.Det är inte säkert att det lag med bästa spelarna vinner. det finns som tur är en stor gnutta taktik och flyt,eller tur om du vill med i bilden oxså. Va tråkigt det skulle vara annars.
Kommentera

Realist: he he ... jag försöker ;)
Kommentera

timrå_ik: Den var bra
Kommentera

Jadu vi får hoppas att det aldrig händer.Men jag tror utan att veta hur jag skulle göra att jag skulle klaga lika mycket i båda fallen
Kommentera

mrchong: gud vilken hemsk tanke ..det kommer ALDRIG hända i vårt moraliska lag TIMRÅ IK:)
Kommentera

Realist: Ställ dig i den situationen att en spelare i Timrå avsiktligt sparkat in pucken i mål i sudden i en avgörande Finalmatch. Domaren dömmer mål men egentligen är det ju inte mål enligt regelboken.vi i publiken ser att det är spark.vad gör du då? vill du ha det där smguldet eller skulle du vråla till domaren att det minsan inte gick rätt till? eller omvänd situation?
Kommentera

Realist: varför exempel "fotboll" varför tog du inte vm-hockey på en hockey sida????
Kommentera

mrchong: Nej helt rätt det skulle jag inte göra men jag tillhör nog en ganska liten skara som är objektiv.Jag håller hur mycket som helst på mitt lag,men jag kan inte vara så enögd som jag upplever att dom flesta på läktaren är.Men det är klart om Sverige spelar ett VM-slutspel i fotboll så både hoppas jag och hopas inte att Sverige ska bli världsmästare.För fotbollens skull hoppas jag att ettspelande fotbolls lag typ Spanien el Brasilien ska vinna.
Kommentera

Realist: Det är ju domaren som dömmer. inte vi som publik. då kan man nog få hur många olika domslut som helst. om jag hålle på timrå inte gapar jag och skriker på Matchstraff för en spelare i mitt eget lag.. det gör nog inte ens du. Det finns nog inte en Hockysupporter i hela världen som skulle göra det.
Kommentera

Realist: ja då skrikar man ju, och nån dumm jävel kastar ut snuset som jag inte förstår varför??
Kommentera

timrå_ik: Om en motståndare gjort samma sak och bara får en 2 min utvisning då?
Kommentera

timrå_ik: J o jag har gått på Timrås hockeymatcher under många år.Det är inte det jag menar.Jag tycker inte alla är där för hockeyns skull bara
Kommentera

timrå_ik: Hedrande betyg.
Kommentera

Tycho: okej det är säkert som du säger. men om 99% av domarna är dålig så är det lätt att glöma bort den 1% som är bra.
Kommentera

Realist: ja men vah fan ska man hoppa ut på isan och bah -du dommarn det där ska vah en match straff så du vet :)
Kommentera

mrchong: Det ska ju vara ett matchstraff
Kommentera

« · 872366 · »