1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591422 inlägg · 6216 ämnen

Jag skäms ibland

« · 438052 Till forumet

Sv: Jag skäms ibland
Lumber Jack:
Hybris är ett annat ord för övermod, som ofta beror på en överdriven självuppskattning.

Förklarar gärna hur du får ihop det med apache: s inlägg.
Kommentera

Lumber Jack: Pratar du om Hybris???? Det är ju spännande det... verkligen... Sten plus glashus, hmm inte bra....
Kommentera

Lumber Jack: Hybris är väl att snacka om världens bästa lag och SM-Guld innan serien ens startat? Här låter vi iaf resultaten tala..
Kommentera

Apache: Det kallas Hybris, ett inte allt för trevligt epitet få klistrat på sig.
Kommentera

geggelundin: Men det kommer som en hästspark från helvetet.
Kommentera

geggelundin: Visst är det så eller måste man konvertera till pingstkyrkan för att skriva här nuförtiden?
Kommentera

klas klättermus: Tack :) Lötasyndromet; ren idioti med en stänk av sporadisk visdom.. men när det sistnämnda inträffar man man aldrig riktigt veta :D
Kommentera

geggelundin: Bra sagt från crippeland (även känt som löta)
Kommentera

Apache: Men snälla nån. Hur vore det om vi kunde läsa lite mellan raderna och smaka på följande; "glimten i ögat"? :) När andra supporters kommer in hit och driver med oss är det väl inte mer än att man driver med dem tillbaka? Jag ser inte problemet i det hela så länge man inte gör någon större deal av det :) När det väl kommer till kritan är vi alla ödmjuka inför nästa fight :)
Kommentera

Apache: MoDo supportrar ska aldrig bemötas med ödmjukhet, det ska finnas ett litet hat oss emellen som piskar upp stämningen. Precis som förr mellan TIK-IFSH!
Kommentera

Apache: det är inte för att vi rider på en framgångsvåg jag inte gillar Modo, det är mera historiskt...
Kommentera

Jag skäms ibland
Jag skäms ibland då jag läser vad en del skriver här. Jag är en sann TIK:are och har så varit i över ca 40 år och jag stöttar mitt lag i ur och skur........liksom alla andra supportar också gör med SINA lag vad dom än må heta!
Det ska man respektera men man behöver INTE kalla dom saker eller prata nervärderande om dom för den skull bara för att vi just nu rider på en framgångsvåg...DEN kan snabbt ändras ........så försök att lyssna och smaka på Kentas ord ÖDMJUKHET.
Jag tycker man ska respektera alla andra liksom vi också vill bli respekterade..........Timråsupportrar har ....ännu så länge ett gott rykte ute i landet.......förstör inte det med en massa tjafs på sandlådenivå!
Kommentera

« · 438052