mikenomad: Något som inte kan vara så lätt måste vara att innan säsongen bli jagad av så gott som varenda klubb och sedan under samma säsong tvingas till flytt 2ggr. Helt klart har grabben talang och det skall bli intressant att se om Timrå lyckas få han att blomma ut. Annars skulle det vara intressant att veta om Timrå står för hela hans lön eller om VF bara är glad att någon betalar bitar av den. Jag menar med så många som jagade honom så kan lönen ha stigit en del och beroende på vad ni betalar för honom så kan nog värvningen endera vara smart eller mindre smart enligt mig.
Paddan:
Äh..Vi har säkert någon gammal avdankt Moodoo lirare som har fått den uppgiften med att fixa kaffet..
Precis som du så ska det intressant att se vad katten har släpat in efter den mindre bra starten Ryno har fått i sin första säsong i ES..
Men Timrå IK kan detta med att förädla talanger/mindre kända spelare och jag är inte direkt orolig över att Ryno inte ska lyckas i en sån härlig miljö som Timrå IK kan erbjuda..
gud: Baljor...äh, nog har ni väl värvat Ryno till något annat än kaffekokare va?
Det ska bli intressant att se om det blir något av Ryno eller om han precis som exempelvis en sån som Mattias Karlin får heta stortalang ända fram till det är dags att lägga skridskorna på hyllan utan att ha fått något riktigt genombrott i högsta serien.
Dajja:
Haha..Och ett sånt inlägg kommer ifrån en supporter vars lag alltid har varit ett farmarlag..
Ett par baljor från Ryno skulle inte sitta helt fel ikväll mot ditt farmarlag..
mok:
Så du menar att jag inte kan försöka lägga skulden på en jädra massa raka utvisningar??
Du tror alltså inte att ett lag som har haft mellan 6 - 10 spelare skadade i drygt en månad och mer eller mindre kört på 3 femmor under den tidsperioden ska orka möte ett lag vars formkurva är kraftigt stigande när laget får en jädra massa skit utvisngar i rad mot sig??
Jobba i motvind..Känns det igen??
mok:
Med tanke på att Lathi bestämde sig för att bara plocka ut Timrå spelare för en massa skitsaker som han blundade för när en Frölunda spelare gjorde samma sak..
Så ni fick ganska logiskt ett övertag i matchen men det var fan inte mer heller..
Du kanske tom tyckte att Lathi var bra i den matchen??