Dream Team: Nu är ju inte Skellefteå AIK moderklubben utan det är faktiskt Bolidens FFI men däremot har väl likt Zäta fått sitt genombrott i Timrå respektive Skellefteå AIK ;)
Dream Team:jo så kan det nog vara men vad som lockar mer är nog nhl och då måste man visa upp sig för nhl spionerna och det kanske är lättare att göra bra ifrån sig i ett bättre lag jag tror att timrå är ett bättre lag nästa säsong. men nu får vi hoppas att skellefteå inte går upp håll nu tummarna för det. då slipper vi att spekulera.
Redhat: ja det hoppas jag och men om nu skellefteå skulle gå upp så undrar jag om jonte är beredd på på många o långa resor med buss jag tror inte skellefteå har råd med flyg till alla borta matcher? det plus större chans att få spela slutspel med timrå tror jag väger nog så tungt.
Ja efter att ha sett Skellefteå igår på plats så tvivlar jag på att dom går upp, jag tror att BIF löser det hela och klarar sig, sedan så kämpar Leksand och MIF om den andra platsen, om Skellefteå skall upp så måste spelare som wernblom och söderberg visa mera,,närkamp vad är det?
Blir det Sverige och Elitserien så blri det Timrå IK - Punkt!