1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589722 inlägg · 6216 ämnen

Jonte

« · 531634 Till forumet

Sv: Jonte
Varför inte tro på Jonathan Hedström själv!?

Blir det Sverige och Elitserien så blri det Timrå IK - Punkt!
Kommentera

Dream Team: Nu är ju inte Skellefteå AIK moderklubben utan det är faktiskt Bolidens FFI men däremot har väl likt Zäta fått sitt genombrott i Timrå respektive Skellefteå AIK ;)
Kommentera

ernie eagle: sen kanske de väger rungt att lira för moderklubben med så han kanske nöjer sej med 100 000:- ?
Kommentera

Åkerman: Då får Skellefteå slanta bra för att få honom på kontrakt. En sisådär 150.000kr för ett rakt 1-årskontrakt. Vill ni fortsätta budgivningen?
Kommentera

Dream Team:jo så kan det nog vara men vad som lockar mer är nog nhl och då måste man visa upp sig för nhl spionerna och det kanske är lättare att göra bra ifrån sig i ett bättre lag jag tror att timrå är ett bättre lag nästa säsong. men nu får vi hoppas att skellefteå inte går upp håll nu tummarna för det. då slipper vi att spekulera.
Kommentera

DrOctagon: Tror inte ett dugg på dom!!
Kommentera

DrOctagon: hopas du har rätt jag vill att leksand och brynäs ska upp för dom ska vara i eliten tycker jag!
Kommentera

Skellefteå spelar inte i elitserien nästa säsong - sanna mina ord!
Kommentera

Bragd-Birger: Jag räknar iallfall med Jonte nästa säsong
Kommentera

Drar Hedström till Skellefteå kommer jag applådera, sådär bitterljuvt. Klubbkänsla är vackert, även om det som i detta fall går emot Timrå.

Därför är det också vackert att Nordgren skriver nytt kontrakt. Det är här han förädlats, det är här han hör hemma. Jävligt skönt.
Kommentera

kungsbacka: Chans till spel i Elitserien med moderklubben lär väga tyngst för Jonte, helt klart.
Kommentera

Redhat: ja det hoppas jag och men om nu skellefteå skulle gå upp så undrar jag om jonte är beredd på på många o långa resor med buss jag tror inte skellefteå har råd med flyg till alla borta matcher? det plus större chans att få spela slutspel med timrå tror jag väger nog så tungt.
Kommentera

Åkerman: Det är bara att gratulera Mattias Ek till Årets Scoop. Stora Journalistpriset måste vara vikt för honom nu.
Kommentera

Redhat:

Ja efter att ha sett Skellefteå igår på plats så tvivlar jag på att dom går upp, jag tror att BIF löser det hela och klarar sig, sedan så kämpar Leksand och MIF om den andra platsen, om Skellefteå skall upp så måste spelare som wernblom och söderberg visa mera,,närkamp vad är det? 

Kommentera

Åkerman: Jag vet att Jonte fått ett kanonerbjudande från Skellefteå, så det är bara att hoppas på att dom håller sig i allsvenskan ett tag till.
Kommentera

Åkerman:

tror han väljer det första alternativet om han får ett bra anbud, han är ju inte så gammal heller så saik hinner han med ;)
Kommentera

Jonte
I pappersvarianten av Expressen idag bekräftar Jonte att Skellefteå är ett intressant alternativ vid avancemang. Jonte "Väntar och ser" som det heter.

I själva verket är det nog ganska givet vilken prioriteringslista han går efter.

1. NHL
2. Skellefteå i elitserien
3. Timrå
Kommentera

« · 531634