1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590564 inlägg · 6217 ämnen

KatastrofAhl

« · 320442 Till forumet

Sv: KatastrofAhl
Stefan Jalonen: Vi gjorde han besviken? Var väl snarare han som gjorde oss besviken i så fall. Den ramsa som gav mest tryck var väl "Bosse Ahl - Fenomenahl!"

Nej Timråpubliken kan han inte klaga på. Han blev ju hyllad för sjutton gubbar.

Bosse var godkänd igår ska tilläggas. Men han har setts bättre vilket han själv sa efter matchen igår också.
Kommentera

JimmyH:
Pratade med Bosse efter värmningen i går på dan. Han tyckte att det var skitkul att vara tillbaka, om än för en kort stund. Han såg fram emot den härliga hemmapubliken. Hoppas att vi inte gjorde honom besviken.
Kommentera

Patrick Polly: Du såg med andra ord inte matchen! Eller har jag fel?
Jag tycker att det, faktiskt, var helt rätt att ta hit Bosse. Visst han släppte in två billiga mål, men enligt mina källor har våra andra målisar varit R I K T I GT under isen på juniormatcherna. Och med tanke på att vi inte hade fullt lag framåt var det rätt att ta hit Bosse fenomenAHL!
Kommentera

Patrick Polly: Skandal är väl att ta i men med facit i hand så hade en "Fagge" i gott slag gjort Timrå mer nytta igår än vad Bosse gjorde.

Men hade säg Fagerström fått stått och gjort en dålig match så hade du eller någon annan säkerligen klagat på att man lät han stå.

Det är alltid lätt med facit i hand.
Kommentera

KatastrofAhl
Ja så här med facit i hand anser jag fortfarande att det var en SkandAhl att ta hit Bosse. Som jag fattat recensionerna kunde varken Öhrling eller Fagerström gjort en så mkt sämre insats. Och vad jag såg av Öhrling mot DIF tycker jag att han verkar helt ok. Fett misstag Snubben!!!
Kommentera

« · 320442