Det här sväljer vi...lätt... Och framförallt var det enberömvärdheroiskslutspelsinsats att icke ge upp efter 1 - 3 med kortbesättning... Låt då Nolaskogarna götta sig åt deras +poäng, det ärinte nu man ska vinna, det är i slutspelet....
Danielsson var BRA, ingen skyllan... men varför lämnade Kippro???
Oavsett resultat och så, om ni betalar in stålars till 901959-6 vilketni BÖR/MÅSTE göra, så hörde ju jag att faktiskt så sa Canal+ att Kentahar skrivit på för TVÅ år till....
Kenta lär vara klar för två år till.......... känns skönt.......
Friman SR: Ja det har han vilket känns bra. Men jag tror inte han blir kvar så länge ändå. Sällan det har funkat att ha en tränare så länge som 5 säsonger i rad. Men det är bara att gasa tills det rasar som man gjorde med PEO.
El Maco: Kanske det, tur att de blir ett litet uppehåll över nyår.
Tänkte skriva igår att nu måste vi se till att Kenta blir kvar så att inte Modo eller SSK eller virrige Myggan Wallin lägger rabarber på honom och så får man läsa detta idag. Kenta är helt enkelt perfekt för Timrå.
Glöm matchen, det är inte nu vi ska vinna i sudden., det gör vi sen islutspelet...... Det absolut viktigaste som hände idag var när dettillkännagavs att Kenta har skrivit på för TVÅ år till........
Och det viktigaste som hände igår var när jag lade en slant till 901950-6 och märkte talongen med ASIEN.......
Jag känner mig minst lika viktig som Kenta jag, fast Kentas agerande ärmycket viktigt för mig, men mitt eget agerande är oxå oerhört viktigt förmig och definitivt viktigt för världen inbillar jag mig.....
901950 - 6 och märk talongen med ASIEN, så blir du lika viktig som mig och Kenta..........
Att Kenta stannar betyder mycket för Timrå samtidigt tror jag det blir lättare för timrå att få nyförvärv med den framgång laget å kenta har haft! Jag kan bara säga grattis Timrå till att ni lyckats komma överens med kenta.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Det här sväljer vi...lätt... Och framförallt var det enberömvärdheroiskslutspelsinsats att icke ge upp efter 1 - 3 med kortbesättning... Låt då Nolaskogarna götta sig åt deras +poäng, det ärinte nu man ska vinna, det är i slutspelet....
Danielsson var BRA, ingen skyllan... men varför lämnade Kippro???
Oavsett resultat och så, om ni betalar in stålars till 901959-6 vilketni BÖR/MÅSTE göra, så hörde ju jag att faktiskt så sa Canal+ att Kentahar skrivit på för TVÅ år till....
Kenta lär vara klar för två år till.......... känns skönt.......
FORZA TIK.........alltid, alltid............