1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590689 inlägg · 6217 ämnen

Kenta - rörd och skakad

« · 249525 Till forumet

Sv: Kenta - rörd och skakad
Jag: Hmmm. I beg to differ. Alltså Göteborg är en mycket trevlig stad men Stockholm är snyggare att titta på. Dessutom finns det Max i Solna.
Kommentera

El Maco: Nä, han är nog den som har mest blåmärken i elitserien.
Men läste tidningarna idag och Filmstjärnan hade då fått både ena och andra skavanken ( c :
Kommentera

Farbror Hasse: Tycker inte att Stockholm är Sveriges vackraste stad. Av det lilla jag såg av Göteborg i går så slår staden Stockholm i allt.
Kommentera

Helg Ernest: Positivt. Jag tror inte på rasbiologi med ett undantag. Jag tror att om man analyserade Robert Carlssons DNA så ser den lite annorlunda ut än många andra hockeyspelare. Han har av någon bilogisk slump utvecklat optimala gener för egenskapen nu-går-jag-ut-i-ännu-ett-byte-och-offrar-vad-fan-som-krävs-för-att-vinna-fördelar-för-Timrå-IK. Det finns fler spelare som har det naturligt, som Styf, Hallin och Koskinen. Nu går varenda Timråit in och gnager upp motståndarna på Carlssonskt manér. Vackert att se.

Alla spelare är inte bäst hela tiden men alla kämpar hårdare än stenhårt.
Kommentera

El Maco: Ja allting känns faktiskt overkligt. Lill-Kenta är en riktig hjälte. Extra kul är att han är frün STOCKHOLM. Sveriges vackraste stad : STOCKHOLM.
Kommentera

El Maco: Robert Carlsson ? Posetivt eller negativt ?
Fast hade han värvat Koskinen hade det varit asfalterat redan !
Kommentera

Farbror Hasse: Kenta ska helst gråta mot Anders axel hela vägen in i mitten av april...

Annars får jag konstatera att jag, kallhjärtad som jag är, inte har lika lätt till glädjetårarna som Kenta, SMÅLAND med flera. Men även jag måste erkänna att jag är jävligt stolt. Fan, hade Bush fått mönstra Timrås A-lag och beväpna dem till tänderna hade kriget varit slut nu. Hela laget består ju bara av en massa Robert Carlsson nu!
Kommentera

Kenta - rörd och skakad
Jag vill se Lill-Kenta rörd imorgon. Kramandes Anders med en stor näsduk.... En riktig snyftare vid 21.30. Vilka killar väser Kenta.... vilka killar...
Kommentera

« · 249525