1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590626 inlägg · 6217 ämnen

Kentas coachning

« · 382612 Till forumet

Sv: Kentas coachning
arf: minst... vi hade ju kunnat plockat den idag, om det inte slarvats som vanligt och nerverna satt igång och spökat..
Kommentera

arf: öhh, trepoängare menades.
Kommentera

auricom: Gaah, tabelläget är inte direkt ångestlindrande. Krävs åtminstone en tre närmasta matcherna för att slutspelet ska kännas någorlunda tryggt.
Kommentera

Heh, ja... snacka om att inte känna av vilka som är heta. Crippe var inblandad i båda målen och de flesta farliga situationerna... fel att låta honom ta en straff istället för Gunno som åkt och sett blek ut hela matchen igenom..
Kommentera

matsby: Det är det att man mår fysikt illa när TIK torskar, kan köpa att man förlorar mot bättre lag då och då, men inte när det finns saker man kan försöka göra för att vinna när man leder mot ett lag som spelar med bara femton man och står med armarna i kors.
Kommentera

MB:
Äh.. jag litar på Kenta,,
två matcher kvar innan uppehållet, tre poäng vill jag se.
Och ingen TIK:are i trekronor.

ladda inför slutspurten tillsammans
Kommentera

matsby: Fel matchet att vara social på, har dom lånat Lars-Tommys pärmar kanske?
Kommentera

Friman SR:Helt rätt Manderville och varför inte Krykov, sanslöst coachat!
Kommentera

MB:
fast igentligen förstår jag lite hur kenta tänker, vill ge gunno chansen att måla igen, så det lossnar.
Kommentera

Ännu mera coachningsfel.....grrrrrrrrr... Hur faan kan Kenta låta Niklas Nordgren slå sista straffen när han nyss hade missat en ......?
Enligt min åsikt skulle Manderville slagit någon av straffarna eftersom han med god euforisk känsla kunde minnas den straff han slog in på MoDo i debuten.....

FORZA TIK.................alltid, alltid..............
Kommentera

Friman SR:Det är ju som jag skrev, vad fan gör Lill-kenta, sätter den kallaste mannen att sätta en straff......otroligt!!!!
Kommentera

Kentas coachning
Jag är böjd att hålla med Putte Carlsson på Canal+. Varför tar inte Kenta timeout när man går på knäna och Kalabliken i Sydkraft Arena sprider sig............?????????????

FORZA TIK...................alltid, alltid............
Kommentera

« · 382612