Med detta i bagaget borde det inte vara så svårt att pressa ur sponsorerna ytterligare 2,7 mille. Avbryts NHL strejken finns de ju andra hål att stoppa pengarna , typ mer sittplatts ?
redline: jag väntar innerligt på svar också du är inte ensam. Det är tyst som i tystast. Ingen info verkar slippra ut. Vi får nog besked ikväll efter matchen hoppas jag.
kungsbacka: Håller med kan väll inte vara så svårt om 3 matcher har vi för tillfället inte en enda målvakt jovisst Danielsson. Tiden börjar rinna ut. Ring Robert Loungo ge han ett kontrakts förslag godtar han det så kör på honom annars fixa Miikka Kiprusoff, om Timrå kan få hit Loungo har vi en minst sagt lika bra målvakt som tidigare och slipper äventyra ekonomin. Vart ligger det svåra. Skit samma om Kiprusoff står i Luleå vi vet ändå vart hans svagehter finns. Missuppfata inte mig fel, vill inget hellre än att ha kvar Kipper i Timrå Kassen. Han är så jävla grym.
epa: ja precis... verkar döfött i varje fall... Lär väl dyka upp nåt svar i morgon, förhoppningsvis vore otroligt betryggande om det skulle lösa sig. Fast det känns som 40-60 att de båda stannar
Dagarna bara går och går, men inget svar ang. Miikka Kiprusoff eller Aki Petteri-Berg. Jag är orolig tror dom försvinner. Det brukar inte vara positivt när det drar ut på tiden. Men jag är lite negig av mig osso. Man får hoppas på det BÄSTA.
Jag vill i alla fall se Kipper & Berg i Röd Vita Timrå Tröjor ända fram till den avgörande SM-finalen som Timrå Vinner med 4-0 mot Frölunda. Och vi får vårt första SM-Guld genom tiderna.
Nu gället det. Hörde på radion, (tror det var Nubben som sa) att de skall avgöras i helgen, senast på måndag, om Kipper och Berg blir kvar i klubben. Vi håller tummarna!!
Vi kanske kan få en eget forum ?
Annars får vi "lalla " i Cafét ( c :
Natti natti