1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591408 inlägg · 6216 ämnen

Kippro klar enligt Sportspegeln

« · 418549 Till forumet

Sv: Kippro klar enligt Sportspegeln
Per HApps: hahaha...svart på vitt liksom. Skillnaden är som natt och dag.

Det är inte utan att man lider lite grand med "kloakråttorna".

Måste vara väldigt upphöjande och motiverande att spela i Skärholmen.

Muuuuuoooooooahahahahahaha...

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Redheart: Hmm, finns en låt om Lightnings där bland annat Modin nämns i texten. Låten heter Win the Cup och gruppen är Seven Year Itch

you can feel the heat in tampa bay
when the lightning strikes you know it’s game day
with richards, modin and st. louis
the fabulous forum is the place to be
Kommentera

Amb-41:
Sist han var här lirade AIK i Globen, och i kväll losade dom mot Mälarhöjden med 6-4 inför 700 i Skärholmen
Kommentera

Amb-41:

Fredrik Modin har ju en egen låt också spelades under ett inslag på TV4-sporten du vet inte var man hittar den???
Kommentera

Glömde länken om fler vill ladda hem Kiprusoffs egen mp3-låt.

:-))

ÄLSKA TIMRÅ ALLTID
Kommentera

Redheart: Roligt. Laddade precis hem den.... Den var helt okej faktiskt
Alla spelare borde ha en egen mp3-låt

:-))
Kommentera

Här kan ni lyssna på Kippers egen låt baserad på AC/DC:s Thunderstruck...finns en hel del wallpapers också.....

www.freewebs.com/miikkafan34/
Kommentera

Amb-41: Jo jag håller med. Samtidigt kan jag tycka det är märkligt att "Nubben" uttalar sig för TV-sporten när kontraktet inte är påskrivet.

Visst det är en hypotetisk fråga. Klart att Kiprusoff kommer. Men i rent juridisk mening är han fortfarande inte klar.

Och det har ju hänt förr att målvakter stuckit innan affären gått i land.

Tänker främst på Kevin Hodson som p.g.a. av familjeskäl hette det tvingades flyga tillbaka till Kanada utan att ha gjort en enda match i Timrås tröja.

Sen hade vi ju även den där pajasen, Tobias Sjödin har jag för mig att han heter som var ner och provtränade med Timrå och dessutom var muntligen överens med Timrå och dessutom skakade hand med Peo om att han skulle spela i den rödvita tröjan, för att bara några dagar senare rita på för Piteå HC.

Rent juridiskt gjorde han inget fel, men moraliskt så var rent utsagt förjävligt gjort.

Inte för att jag tror att han hade petat Bosse Ahl i det läget och även jag till viss mån kan förstå hans resonemang att han skulle få spela mer i Piteå.

Men det borde han tänkt på innan han skakade hand med Peo.

Ett löfte är ett löfte är ett löfte är ett....

Kommentera

abcdef: Jippii :)
Kommentera

Amb-41: Ja så kan man ju också tänka, Men det gäller att tänka positivt. Med tanke på att det är Kent Norberg själv som har sagt det så tror jag otroligt mycket på det :)
Kommentera

ernie eagle: Jag förstår resonemanget men när Kent Norberg uttalar sej för tv-sporten så tycker man att hemsidan oxå skulle kunna pressentera vad som är på gång.
Det är ju det som gör att man besöker hemsidan. Vill få nyheter först
Kommentera

Amb-41: Antagligen därför att inget kontrakt är påskrivet.

Hemsidan går aldrig ut med någonting även om det med 99,9% säkerhet är klart förrän spelaren ifråga signat.

Det är en policy som man har. Så under morgondagen kommer det upp även på hemsidan.

Kommentera

Det man undrar är oxå om Kippro är klar för Timrå "Varför står det inge på hemsidan" De borde ju vara ute först med en sådan jätte grej.

FORZA TIMRÅ
Kommentera

Bettman: Visst jublar jag oxå men man minns ju på sen sommaren då vi höll på att tappa Jonathan Hedström....
Så visst tänker man att det kan skita sej i sista stund. Jag jublar nog mest när jag ser han på isen!!!!
Bommade själv sportspegeln ikväll, sa de någe om när han blir spelklar??

RÖD OCH VIT
Kommentera

Amb-41: JAg tror redan på det :) Jag sköt upp mig själv ur tv-soffan som en raket och jublade så halva grannskapet hörde :)
Kommentera

dr-nix: Förvisso men nu återstår det endast 0.1 procent. Riktigt superglad vågar man inte bli förrän kontraktet är skrivet och det ska ju ske i morgon. :-))

TIK POWER
Kommentera

dr-nix: såvitt jag vet hare stått att det återstår några detaljer
Kommentera

Amb-41: Detta är väl inga nyheter, det har varit klart hela dagen (läs st.nu/sport) däremot så är inga papper påskrivna
Kommentera

Överlägset.

[bild]w1.601.telia.com/~u60116541/bild/heja.gif[/bild]
Timrå IK Är Dom Bästa
Heja, Heja, Heja Timrå!
Kommentera

abcdef: ÖVERLÄGSET!!!!
Kommentera

Kippro klar enligt Sportspegeln
Kippro har nu kommit helt överense med timrå enligt svts sportspegel.. wiiiii :)
Kommentera

« · 418549