Ambroo: Det märks att förbättringspotensialen i föreningen är stor då man tom går ut med ett felaktigt PG-nummer i så pass viktig info till sina supportrar/sponsorer.
Jag skulle göra en inbetalning men fick det inte för min bank då PG-nummret var fel. Det skall vara 4145830-8 och inte 4145830-9 som anges i infon. Pinsamt!
Hälge: Jepp, men man kan väl hoppas på att det ligger där imorgon.
Ser förresten att man via faktura kan ge maxbeloppet även som privatperson:
Nisse på Mon:Ligger på officiella nu, längst ner under fliken "supporter"
Redigerad kommentar
Mackelito: Lön på torsdag, skänker gärna pengar till välgörande ändamål så här kommer följer en uppmaning.
De personer Supporterklubbens styrelse som har mandat kan gå in på banken och öppna ett bankkonto i Supporterklubbens namn där vi kan sätta in pengar öronmärkta till nyförvärv.
Annons i ST/Dagbladet samt vid kommande hemmamatcher.
Balansen på kontot redovisas öppet.
Nisse på Mon:alltså om värvarpaketet...
Mackelito:Hittar inget på TIK:s hemsida om detta?
Kostiainen: Jag donerar gärna.
Men helst skulle jag se att det fanns någon slags tickande siffra som hela tiden ökar i takt med donationer.
Ja ni vet, en sån som typ Radiohjälpen har, då skulle man bli ännu mer motiverad att donera!!
Skarin: appropå modo, dom står i 4ggr pengarna mot HV imrogon, helt sinnessjukt höga odds, blir en enkel där ples en bakad TIK.-modo som ger 10,60 i odds.
Smokey: Jag är mest förvånad över att Bragd-Birger tyckte det var roligt.
100 stora företagspaket motsvarar en Brendl ungefär. 1000 privatpersoner kan skramla ihop till en medioker fjärdefemmebrunkare.
Berglund: Tik har även gjort 2st olika paket för företag 25.000kr eller 5.000kr. Riktgit bra erbjudande båda två med matchbiljetter på köpet.
Det var verkligen på tiden att tik lanserade detta, redan många företag som är positiva till detta, så det kommer att komma in en hel del slantar på detta. Men funderingen kvarstår, är det bara en spelare till som är aktuell. Eller kan man få fortsatta drömma om en klassback och en målvakt som spikar igen.