Frasse: ja helt underbart ... nu bli det flygande anfall på Fre,sön... istället för gris seger.. ALLA lag spelar Gris hockey när dom MÅSTE ... så e det.. patetiskt att förneka det.. ÄLSKA TIMRÅ IK...
"Fruktansvärt tråkigt och spelförstörande spel" säger den ene radioprataren. Jo jo, där fick ni smaka på egen medicin he he.... "Kommer inte att hålla mot Leksand" säger den andre.
Ja nu prisade dom ju Timrå lite på slutet.. det va STORT gjort av dom ........................att kunna erkänna att Timrå kan spela LITE hockey i alla fall , den segern satt FINT den ...
Jag önskar att jag kunde säga grattis och att jag unnar er en seger, men jag hatar Timrå och allt som har med er s.k stad att göra så det känns bara bittert.
En stor eloge till webradion. Det här var det mest nervösa jag upplevt sedan april-2000. Till stor del får man tacka webradiokillarna för den upplevelsen.
Marcus... du ska ha all kredits som finns.. utan ditt hårda jobb så skulle inte de andra hockey supportrarna få ha det så bra som vi har haft det i alla år...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Hahahahahahah
Timrå IK går på vatten.........