Nässén, Hartmann, Hardegård, Ragnarsson, Fjellström och Lööke borta, Ohre i mål. Tar vi poäng idag blir jag förvånad. Varför tar man inte med sig någon junior istället för gå kort på folk? Vet att det börjar bli lite sura miner bland juniorerna för att de aldrig får chansen
Andersson: Dessutom var han +1 i matchen så storförlusten var inte hans fel direkt. Lehner var duktigt ilsken när han blev utbytt vid 1-5 efter knappt halva matchen.
Unnar verkligen Wedda att lyckas. Det positiva för honom är ju också att Chicago inte är direkt jättevassa för stunden, så det bör inte vara omöjligt att konkurrera sig till en plats bara han gör sitt jobb och kan spela i närheten av fjolårsnivån innan skadan.
roger_sundsvall: Nä det är nog kört idag. Hockeylaget verkar sitta kvar i den trashade bussen. Vilka det är som är på isen i Timråtröjor är dock ett frågetecken?
Köper inte det resonemanget tyvärr. Men nubben är ju nöjd med topp 5 👍🏻 En helt värdelös placering om man ska ha en sportslig chans i fortsättningsserien.
Det märks att Lundin inte gjort mål på ett tag, försöker skjuta på precis allt trots stor täck och dålig vinkel, självförtroendet saknas nog efter drömstarten... och Christoffer Jansson i PP, det går sååååå långsamt så man får panik. Vad har hänt med han egentligen? Gjorde det ju bra ifjol!
Bättre andra halva av perioden än inledning i alla fall. Men jag förstår inte kommentatorns tjatande om att det är en så bra och underhållande hockeymatch hela tiden.
Raggaren Putte: Det brukar låta så när man inte håller på nåt lag. Snabbt som fan, fram och tillbaka har blivit synonymt med en bra match. Det här laget skulle åka på storstryk mot laget som gick upp 00.
roger_sundsvall: Hade vi haft en sprudlande offensiv hade jag känt mig säkrare. Det vi fått se enda från försäsong är en identitetlös spretig hockey. Vi kan knappt spelmässigt föra våra matcher oavsett motstånd. Björklöven senast var minst 2 nivåer större än oss.
Nu känner man dessutom flåset från Västerås och vill det sig illa kan vi få börja tampas med Hästen om 5:e platsen till slut. Men det är ju klart Nubben är ju nöjd med topp 5 så vad klagar man över egentligen...