innekillenskomp: Ja men det är stort och smått. I röran framför KIK’s mål blir Blomqvist mosad av tre motståndare och handpassar till egen spelare. Den ser domaren. Lite senare har du en KIK-spelare som ligger ner mellan blå och röd linje och handpassar ut till medspelare som ger en 3-2-situation för dom. Den ser dom inte.
innekillenskomp: jadå jag förstod från början och jag förstår att domarna inte kan vara på topp hela tiden men jag kan-inte-sluta-klanka-på-zebrorna. Jag förstår inte hur dom resonerar och jag tycker inte att dom är konsekventa.
roger_sundsvall: jag var på kik vs troja året innan dom gick upp. Tråkigaste jävla publiken jag varit med om. Stor rivalitet mellan lagen. Hur visar sig det? Fler och grövre könsord.
Har sett Timrå spela där en gång hittills bara. Folk runtomkring slutade prata med mig när Timrå tog ledningen. (Sittplats)
Hahl Bundy 2.0: allt annat än 2+2 är en skandal. Först hugger han på målvakten och sen crosschecking på halsen. Trodde man slutade att skydda sig med klubban på det där sättet när man var 12 år.
Vilket skämt domaren är. Om han inte hade dragit upp klubban hade han fått en tvåa för slashingen på målvakten men då tar han en för highstick???