MixMasterMike: Tyna bort? Han har ju för helsike producerat mer de 2 senaste säsongerna än vad han någosin preserat med TIK i ES!!! Notera även att han spelat i bottengänget BIF. Det blev 14+27 03/04 och 11+27 04/05 vilket är riktigt bra!
JanT: Du läste inte mitt inlägg, tyna bort men INTE i år, jag menade bara att vi nog inte kommer att se honom i nån annan klubb på elitnivå än BIF. Men han blommade ut i TIK det kan ingen förneka, sen att den sociala biten gjorde att vi inte kunde behålla honom är det bara att gratulera BIF till..
"Man värvar inte spelaren utan spelarens fru" som Cain Dotson så fint uttryckte sig, vilket verkar stämma mycket väl i på denna tråd åxå.
MixMasterMike: Nej, det har du ju självklart helt rätt i. Dock var det i rollen som nyckelspelare i powerplay och boxplay som Lind utmärkte sig mest. Att en spelare av hans kaliber på blev borta på obestämd tid p.g.a ljumskproblem var väl ingen dröm direkt då det märktes väldigt tydligt. För det är ju svårt att ge något exakt datum för när man komer tillrätta med såna besvär.
JanT: Hur verkar Cassels form vara nu under försäsongen?
JonteD: Man kan konstatera att det enda jag önskar mig av tomten i år är en fullständig överkörning av nolaskogsarna imorgon. På nivån att efter två perioder är det bara TIK-fans kvar i arenan och alla andra har gått hem. TV4 bryter ... | #Läs mer ·