1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591006 inlägg · 6217 ämnen

Krykov på väg tillbaka?

« · 572659 Till forumet

Sv: Krykov på väg tillbaka?
MixMasterMike: Tyna bort? Han har ju för helsike producerat mer de 2 senaste säsongerna än vad han någosin preserat med TIK i ES!!! Notera även att han spelat i bottengänget BIF. Det blev 14+27 03/04 och 11+27 04/05 vilket är riktigt bra!
Kommentera

JanT: Man älskade allt som Micke Lnd representerade, utom hans lätt sköra ljumskar... ;))
Kommentera

JanT: Du läste inte mitt inlägg, tyna bort men INTE i år, jag menade bara att vi nog inte kommer att se honom i nån annan klubb på elitnivå än BIF. Men han blommade ut i TIK det kan ingen förneka, sen att den sociala biten gjorde att vi inte kunde behålla honom är det bara att gratulera BIF till..

"Man värvar inte spelaren utan spelarens fru" som Cain Dotson så fint uttryckte sig, vilket verkar stämma mycket väl i på denna tråd åxå.
Kommentera

Dream Team: Å andra sidan är/var det inte bara Lind som har/haft problem med sina ljumskar...
Kommentera

MixMasterMike: Nej, det har du ju självklart helt rätt i. Dock var det i rollen som nyckelspelare i powerplay och boxplay som Lind utmärkte sig mest. Att en spelare av hans kaliber på blev borta på obestämd tid p.g.a ljumskproblem var väl ingen dröm direkt då det märktes väldigt tydligt. För det är ju svårt att ge något exakt datum för när man komer tillrätta med såna besvär.

JanT: Hur verkar Cassels form vara nu under försäsongen?
Kommentera

Dream Team: Håller fullständig med, undrar just om vi hijackat denna tråd,inte mycket om Krykow nu....;-)

Vi kanske skall starta en ny tråd om TIKs hjältar som inte finns kvar i organsiationen...
Kommentera

MixMasterMike:

Hög nivå nu, typ min pappa är starkare än din pappa...Det kommer nog nån finfin rightare snart...

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

The Fat Bastard: Håller med, å andra sidan är det ju inte direkt svenska akademins forum vi är inne på..
Kommentera

Icetea: Såg Krykov i eon arena idag torsdag. Han kanske ändrat sig?
Kommentera

« · 572659