Kanske lika bra att MIF inte är med i år därmed, he he. Så att vi kan få vara överens för en gångs skull. LIF mot SSK i rutan minsann. Hoppas att båda förlorar. SSK är bara för tråkiga och LIF tar över vår position som elitseriens minsta kommun om de går upp...
Det plingar och blinkar när det blir mål någonstans. Ändå måste kommentatorn berätta för oss vad vi själva ser varenda gång. Sköt din egen match, för helvete!
Jag vill ha upp Västerås och Växjö! Två halvkassa lag som känns som finfina räddningsplankor nästa säsong. Å andra sidan bryr jag mig inte så mycket om kvalserien i år. Var är Malmö??? Utan MIF är kvalserien ingenting...
Dr AXA: Verkar vara ett helt desperat beslut. Rögle har ju egentligen överpresterat stora delar av säsongen och att sparka tränarna nu utan att ge den nye en enda match att spela in laget innan kvalserien känns helt idiotiskt. Förvånar mig mycket nu om Rögle lyckas överleva.
Men kom igen, nu räcker det! Ett lag som inte ens mäktar med att spöa Växjö på hemmaplan förtjänar ingen respekt. MALMÖ skulle ha gjort det utan tvekan!
Först och främst är jag Giffare, men eftersom vi inte alltid spelar i allsvenskan finner jag det förlåtet att även hålla på ett stabilt allsvenskt lag. Fotboll är inte alls tråkigt, tvärtom! Det är sporten nr 1 för mig, om detta nu skulle vara oklart för någon. ;) Men jag håller med om att hockeyn känns hetast så här i mars. Fan vad det kliar i fingrarna i den, som jag antar, relativt odramatiska jakten på en kvartsfinalbiljett...
DJ Hemp: Om jag hejar på nåt lag så är det Hammarby i fotboll, bajen bärs och rakade brudar! Har sett några matcher, men börjar tycka fotboll är ganska trökigt ändå.. Bara hockey som gäller dessa dagar.
T T: Sköna fans men ja.. Skiter i vilket hur det går för dom i kvalet faktiskt.. Hoppas bara Almtuna kan kämpa sig till kvalserien - mycket bättre än Mora idag iaf! Heja!
Har i själva verket sympatiserat med "Bajen" i ca 30 år. Firade fotbollsguldet länge och väl. Tre gånger handbollsguld var inte illa det heller. Jag brukade bosätta mig på Söderstadion på den tiden jag bodde på Söder/Stockholm. Dessa sympatier kommer aldrig att dö. Längtar ofta tillbaka...
Precis hur mycket som helst. Jag gjorde det till ett av mitt livs missioner efter att ha bevittnat de hemska scenerna förra våren. Samma sak gäller bland annat Hammarby bandy. Sådan är jag. Började ju att hålla på FC Inter också efter den osannolika guldmissen 2002 och, se på fan, det betalade sig till slut! :)
Tragiskt att behöva se scenerna från Leksand igen. Precis när man tänkte att man hade kommit över det där. Men det är väl bara att vakna till och inse att man har ett slutspelslag att följa. Jävligt onödigt att man åkte ut till arenan igår egentligen, men trots förlusten var kvällen trevligt. Blev hyfsat imponerad av de tillresta Luleå-fansen, bortsett från vissa hatramsor och "Timrå IK har inget SM-guld!". Tack, vi vet om det själva och det är fan inte kul. Tänk om vi kunde skriva om historien redan i vår, då jävlar!
Blizzard: Förövrigt är det väl konstigt att inte säkerhetsvakterna gör ett enda dugg när detta komiska spektakel äger rum. När de slänger flaggor osv. skulle det ju kunna gå illa. Men men, jag är glad att dom lär dem hålla på=) Nu börjar jag sakta men säkert se mig less på det här klippen... fan!
Yellowcard: kollade på piratebay, fanns skit mycket med leksand men bara en mot malmö och det var i januari, hur kan man lägga ut en sånn match när den roliga spelades i mars =P
Bigthelin: haha ja han har jag också spanat in=P han har armarna neråt stenhårt när han skriker också! Precis som man gjorde när man var förbannad och var 5 år och försökte se otäck ut=)
Blizzard: Då måste jag nog säga att min favorit är han som slår 1000 gånger på trumman i början av klippet är min favorit;) han har beige jacka och en svartvit randig tröja under. han hinner med lite allt möjligt. trumma, gå loss på staketet, kasta flaggor. rycka loss den stora malmöflaggan klacken satt vid nedre delen av läktaren:P sedan verkar han även vara lite "rund under fötterna"
Blizzard: åååh herra jävlar, jag fick se om detta klipp 20gånger dte sluta med att jag fick hämta headset:et hörde temefan inte vad bruden sa i slute...
Hur stöttar du malmö i leksand?
"genom att lööta så mycket som möjligt"
först försökte jag komma på vilka ord det fannt med "ö" tillslut lyckades jag höra hela ordet "löta" blev så glad :D Låta Låta Låta Låta Låta Låta =)
Yellowcard: han i blå skjorta är jävligt rolig, han börjar med att försöka slita bort staketet men det går inte så jävla bra så han kastar iväg en flagga ist som kommer ungefär 2meter......efter detta står han bara där och ser allmänt virrig ut och kastar iväg lite småsaker i jämna mellanrum! hahaha :D
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀
MIF skulle i elitserien kunna ha ekonomiska muskler för att bli livsfarliga, inte minst nu med nya arenan.