Snoop: Vad är det frågan om? Är Sonny skadad? Skadad av Petrasek?
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något? Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!
Olle: Jag tror jag kräks, kommer fan inte se på något mer av den här matchen...
Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....
Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...
nixXz: Finns ingen konstruktivitet i anfallsspelet heller. Vi kan inte vinna på skräpmål i varje match mot HV, förr eller senare måste vi spela oss till baljorna också. Dom "stora" namnen lyser fortfarande med sin frånvaro...
Att det ska vara så svårt att spela ur pucken ur egen zon. Det kommer att bli vårat fall. HV är alltid uppe snabbt med backarna och stoppar på blå och vi ger bort tryck i egen zon gratis hela tiden. Det håller inte.
persson: "klart detta kan gå vägen, dom måste bara tänka att kinnarps är eon. släppa på dom mentala spärrarna som säger att det är farligt på bortaplan."
Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen! Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!
Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!