1150x200-xhrrlxov1onokf5.jpeg

Timrå IK

SHL · 595499 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2009

Sv:Kvartsfinal 2009
Snoop: Vad är det frågan om? Är Sonny skadad? Skadad av Petrasek?

Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!

Olle: Jag tror jag kräks, kommer fan inte se på något mer av den här matchen...

Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....

Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...

Oändligt besviken på

Wandell
Tenkrat
Pyrölä
Hynnig

Dom som skall vara bäst är sämst igen, och tvärt om

Ja skulle vilja veta varför man inte spelar som på hemmaplan

nixXz: Finns ingen konstruktivitet i anfallsspelet heller. Vi kan inte vinna på skräpmål i varje match mot HV, förr eller senare måste vi spela oss till baljorna också. Dom "stora" namnen lyser fortfarande med sin frånvaro...

nixXz: patetiskt pp

Ja detta ser inte bra ut!

Att det ska vara så svårt att spela ur pucken ur egen zon. Det kommer att bli vårat fall. HV är alltid uppe snabbt med backarna och stoppar på blå och vi ger bort tryck i egen zon gratis hela tiden. Det håller inte.

Det är ganska anmärkningsvärt hur en så pass stor herre som laine alltid tycks falla så enkelt...

Fan, vi skulle ju hålla oss ute från utvisningsbåset hette det...

Så jävla onödig utvisning att ta.

Fan att vi bräne friläget måste ta vara på chanserna.

men tamefans satans jävla skogs drar iväg ett slagskott när han är fri. Svårt att ha tålamod med den herren.

Snoop: BLÅBÄR FAN NI TÅL JU INGET

Petrasek såg nöjd ut efter att Sonny blev skadad, Petrasek är en äcklig jävel alltså hatar den jäveln.

Kattgubben: jävligt synd att det inte var Petrasek istället. Blir jobbigt utan Sonnenberg.

Helvete vad ont det där såg ut =/

persson: "klart detta kan gå vägen, dom måste bara tänka att kinnarps är eon. släppa på dom mentala spärrarna som säger att det är farligt på bortaplan."

Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen!
Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!

Nej, jag ser inte matchen!

Olle: Ja riktigt synn, tur att de är mycket hockey kvar dock de här skulle vi vinna med 5-1 så

Den positiva vibben försvann ju snabbt

Rooster23: Snyggt mål dock.  Är det moe eran nr:2?

Snoop: riktigt jävla typiskt. Moe har alla möjligheter i världen att kapa benen på honom men låter bli.

Satan....Nu blir det uppförsbacke - Igen!

Blir så less på att backarna stöter för högt o blir rundade hela tiden, fan va tragiskt.

Hyfsat byte av hundarna.

Per HApps: verkligen :)

Snoop:
Nu får Åke Lund visa att han är en kommande förstamålis....

Ambroo: Ja de är en jävla chansning detta, bara hoppsa Holmgren får rätt "Släkten är värst".

Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!

Ambroo:
Säger som Patrik Larsson i MNK

- Nu tjöör vi.

Dream Team: Märkligt val tycker jag. Backe är inne i det hela och har varit bra. Han är lurig Charles.

Själv kommer jag inte kunna följa matchen annat än via mobilen ikväll....har det så snyggt ordnat att jag jobbar och är inbokad mellan 19-21....

För mina nervers skull är det kanske lika bra.

T T: Åke står:

1. ÅKERLUND, Magnus
31. BACKLUND, Johan

Bigthelin: du är välkommen till matfors, har både bira å sittplats över;)

T T: Allt är relativt. Jag håller eg. med dig men man rättar sig efter rådande omständigheter. Hos mig kan vitrockarna banka på trots slutspel.....

RocknRolf2: Ah, Åke Lund. Challe är en riktig luring.

RocknRolf2: Precis...guldläge att "chansa" med Åke ikväll!

RocknRolf2: Typ så jag.. Fått direkt från värmningen så, lär ju stämma :)

mikenomad: Kvalserien börjar på fredag utan oss. De vita ligger långt bak i garderoben igen.

Mathias: Fin mörkning där! =)

Lika bra att våga chansa. Torskar man med Åke ikväll så återgå till Backe imorrn. Nu fick jag en positiv vibb!

Bigthelin: Dra till O, Learys och beställ en kopp kaffe, det har du väl råd med iaf? ;-)

Jag vill så gärna se denna match!:P varför har man inte fast jobb så man har råd med canal+;P

nixXz: Nej, sagt Backlund

Mathias: ja, var inte det klart sedan innan?

Senaste nytt från värmningen nu! Åkerlund ser ut att bli den som står ikväll!

Jensen_12: 18.45 brukar det vara.

När börjar försnacket på Canal+? Är det 18.30 eller 18.45?

Skarin: Hoppas du har den där käcka, vita uniformen med hopsydda ärmar nära till hands ikväll för den lär behövas.
Akut 7:an har x-tra jour ikväll....

mikenomad: hehe, säger som Lehtonen sa "Målet måste vara att vinna varenda match", ingen skillnad i slutspelet :) VI KROSSAR HIV Skit i 1 ;)

Snoop: ;-)

« · 1140298 · »