1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 595472 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2009

Sv:Kvartsfinal 2009
liston: Lutar åt att han är borta resten av säsongen, enlitg expressen.se

Foyn: Någon som hört hur det gick Sonnenberg?

qslig: Nu är det bara och vänta på alla HV-ursäkter, var det utvisning var domarn full hade inte Kenta läst bibeln, det är så jävla härligt att se Mange, jag fick en seger whiskey ikväll också.
Nu är det bara och köra imorrn så isen KA tinar

Tyst det vart i Kinnarps.......

Skapligt ödmjuk åke är då. Grabben tar typ 50 skott och ger allt beröm till försvarsspelet :)

Skön match! Första gången jag varit helt lugn, rakt igenom. 99,5% av detta tillstånd pga Åkerlund. God damn vilken drypsäker match han gör. Det där hade inte Kapanen gjort bättre, jävlarimej.

Detta är...helt fantastiskt. Sjukt bra gjort. Inte minst med tanke på att vi, som bekant ,INTE HAR NÅGON TRYGGHET PÅ BORTAPLAN...hehe, sorry Laken, var tvungen att gnida den en smula.

Än är så klart inte ett skit klart, men 3-1 är jävligt svårt att få någon Bergmansk vinkel på. Det är Tore Skogman rakt över. 3-fuckin-1. Sug på den, HV! Och två raka sudden-segrar, inte minst. En boostare för Timrå, dränerare för pastorerna.

Nu tar vi dom i morgon. Det är fan lika bra. Nu tar vi dom!

Och, just det: Hockey är en underbar sport!!!!

Härligt Timrå, ut med HV nu ;).

Rooster23: fick fan halvjanne när Mika o Svesse bjöd på de där, helt otroligt.

Vilken härlig bortamatch! 3-1 mot regerande mästarna!

Nu tycker jag vi tar chansen direkt i nästa match!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FORZA TIMRÅ IN MED PUCKEN!!!!!!?

Mackelito: För bara några månader sedan befarade man att det skulle bli kvalserien. Och nu...

Ibland är idrotten grym, ibland helt jävla UNDERBAR!

Härligt!! Vad var det jag sa i pausen era j-a gnällgubbar ;-)

Foyn: Du får nog vänta tills efter matchserien iaf. Tror challe har synpunkter på att spelarna, ursäkta uttrycket, ligger på hålet mellan matcher.

persson: Fyfan vad underbart sköönt ,tror inte det var en enda person i hallen som trodde att TIK skulle vinna,kul för pyörälä , hade jag varit challe hade jag tamefan spelat Åke imål imorron också!!

Yeaaaha

persson: Makalöst, Pyörälä gör de enkelt o kliver fram men Svesses flippmacka är jäkligt skaplig, han har vuxit fruktansvärt mycket och jag hade tippa seger men siffrorna stämde inet men ja bryr mig inte vi vann i sudden igen fyfaaaan va skönt o få tyst på kinnarpspubliken :D

Olle: Kan man ligga med Åkerlund? Tjejer..... pfffffffffssss

Fy fan va skönt!

jag älskar timrå!!!

Grattis till segern!! Skönt att Norrlandslagen hävdar sig lite.. Avgör imorgon nu!!!!

Vi utslagna =( Färjestad var ingen rolig uppgift.

Berka: Jaaaaaaaaa !!!!!

WOW!

HÄRLIGT!

YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!

JAAA!!

Fy fan vad jag unnar Åkerlund denna seger!! Han är verkligen skillnaden ikväll. Fy fans helvete vad viktigt!!

Rättvist - Nej
Logiskt - Nja
Skönt - Oja
Orgasm - U bet!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

tikwille: så rättvist... härligt Timrå

Nu ska jag in och läsa HV:s anhängar-bibel på www.hv71.se/forum

Björn Svensson, vilken kille. Grymt läcker flipp där och Pyörälä stiger fram när det behövs. Underbart!!!!

Fy fan nu gick det i brallan

Rooster23:ÖVERTIDSGÄNGET GRATTIS ERA JÄVLAR

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
OM VI INTE KOMMER TILL SEMI NU SÅ ÄR VI JÄVLIGTMINEFFEKTIVA!!

Hallelulja!

Så jävla enkelt.

Rooster23: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kattgubben: JAAA !!!

lincoln: Fan. Bara ett skott i PP.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry men det kändes så.

Orgasm!!!!!!!

va i helvette..

Olle: Jaha...
Tänk om vi hade haft ett farligt pp nu!!! Vicken chans. Sedan kommer kompensationsutvisningen
Vi måste nog sätta denna är jag rädd...

Ok, Sveriges näst bästa pp. Kom igen!

Gör vi inte mål nu då vettefan vad som händer...

kom igen nu! Tryck in puckjäveln! gyllene läge!

Olle: Kom igen nu! Vem vill ha Sundhs femhundring?

redline: Personligen så tycker jag att han har sett ganska hemtam ut mellan stolparna, oavsett i vilken arena han spelar. Åke är min man mellan stolparna, alla dagar i veckan.

Rooster23: Personligen har jag ordinerat ut whisky åt mig själv för att hålla nerverna i styr. Som sagt, vi måste upp i banan och få någon form av tryck i anfallszon. Som det ser ut just nu, eller i andra och tredje, så blir det tufft.

Olle: kom att tänka på att Åke är väl ganska hemtam i denna matcharena.
har ju spelat där åtskilliga gånger för HV

dr-nix: Få kan väl tvivla på det faktum att Åke hade varit förstamålvakt om han fått varit hel denna säsong.

Rooster23: jag håller med men det är som bekant målen som räknas inte vem som haft fler chanser.

Olle: Helvete vad nervös jag är. Men faktum kvarstår. HV är närmare vinst än TIK. Vi behöver skapa något för att vinna.

Olle: han var ju riktigt bra tidigare under säsongen och jag trodde nog att vi hade en ny etta, men då gick han ju och blev skadad.

Olle: Faktum kvarstår dock att om Åke skall få bli hjälte i den här matchen så måste övriga spelare pumpa ur det sista krafterna och hålla HV ute ur egen zon. Han kan inte stoppa allt.

« · 1140657 · »