Snoop: Svarat pengar går aldrig över en check. Det finns många andra sätt som t.ex. att få döma viktiga matcher. Imponerande i Tv-nyhetrna idag: HV räknade med att slutspelet skulle ge en vinst på 10 milj.
Snoop: Haha, om Huss stod och skrek om polacker så ska han ha medalj. Mest troligt så röck dom ner något från sittplatsrävarna som var irriterade. Såg ut som så på reaktionerna.
MB: Slutspelet 08/09 kommer att bli känt för alla jävla tabbar. Införs inte fyrdomarsystemet till nästa säsong så ska jag krypa med arslet bart till Ö-vik och skita på entrémattan utanför Swedbank när jag väl har krälat mig dit.
Med tanke på att de redan verkar ha lämnat mentalt så tycker väl jag att det är lika bra att Lello och Pyrret tar sitt pick och pack och lämnar fysiskt redan ikväll.
Ambroo: Dessutom kör de på våran målvakt igen utan åtgärd, verkar vara order från högre instans nu. Som arbetsmarknaden ser ut idag så dansar man nog efter pipan som föder en, hehe.
Oh just ja, allt jämnar ut sig och man ska fan aldrig klaga på domarn då är man osportslig och gnällkärring. Rätta in dig i ledet soldat.
Dock tror jag på mycket timråutvisnningar om vi kvitterar.
Så nu har vi här inne sjunkit så lågt att vi tror kuben fått en check på 20 000 kr av hv ??? Hur skulle de va om vi gav ut kritik till dom som verkligen förtjänar de istället ??? TEX på underpresterande spelare i vårt eget lag, nej Axelsson kommer avgöra för Timrå !
MB: Kag håller med om att det dåligt att inte se detta, men jag tycker att kuben gör en ganska bra match såhär långt, men jag hoppas att detta i tredje så han får visa att han duger.
nixXz: Nu är det antingen 20 minuter kvar av säsongen. Eller minst 4 timmar och 20 minuter. Antingen går man in och chansar och ger gärnet sista tjugo nu och iaf försöker. Eller så fortsätter vi spela defensivt och hoppas på ett kontringsmål. Jag håller på det förstnämnda.
Men Kuben och deras coach kommer att gå igenom matchen så ser de säkert inget fel i den utv på Sonne, det är ju fan horribelt att på denna nivå inte se detta.
Berka: Om man vill att den här kvarten ska leva och föras oss vidare till en semi, så måste det smälla på kropp mer och reta upp HV spelarna så de tar mer utvisningar.
Är så jävla trött på vårat jävla PP, fullständigt katastrof, och så jävla förbannad på Lehtonen, en sk stjärnback som går bort sig så ända in i helvete...........
Okej att hissen inte går ända upp på kuben men håller med MB vart är Lello & Pyrret tex ??? man ser ingenting av dom och dom ska ju ha NHL kontrakt dessa herrar, nu får de vara slut på att åka runt i skuggan !!!
Kuben kan mycket väl ha avgjort i o m det där domslutet, fy fan... jag kräks!
Vi är på väg att ta över totalt, T O T A L T, men istället för ett regelrätt 5 mot 3 så åker Sonnenberg ut(!) och det blir lika läge och sedemera ett 4 mot 3 för de som de sedan rider på och får en spelvändning på oss pga trycket de bygger upp kring just den utvisningen, helvetes jävlar!
Ja, det var jävligt dåligt av "Kuben"! Vi borde haft ett 5 mot 3 läge där. Kunde inte längre sitta ner efter detta. Och så åker vi på 1-0 i slutsekunderna, vilket till slut kunde ha varit värre. Trots att vi egentligen var det bättre laget i perioden... .:(
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·