1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590888 inlägg · 6217 ämnen

Kvartsfinal 2010

« · 1251424 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2010
NuMo: Puss på dej bubbas
Kommentera

Kattgubben:

Men fy f-n vilken pinsam j-vel Laine är. Den största filmaren av dom alla har mage att gnälla på en "filmning"!!!
Kommentera

Kattgubben: Va! Försöker verkligen timråspelaren armbåga Laine i huvudet? otroligt. Hur tydligt som helst.

Å vad gör Piros? Hahaha! Stor underhållning.
Kommentera

haha... Laine tycker att det är filmning....

Kasta sten i glashus får helt plötsligt en ny dimension
Kommentera

Olle: Har inte påstått nåt annat, Laine är en pajas. Hihi.
Kommentera

Haha, Laine pekar finger! Stor komik.
Kommentera

Men herregud, ta ut Laine, det är ju pinsamt för alla parter.
Kommentera

Kattgubben: Hahahah! Vilken helt otroligt patetisk filmning. Vilken jävla skymf mot hockeyn den mannen är.
Kommentera

Laine ramlar igen ser jag....
Kommentera

Ska vår svit verkligen brytas ikväll? Nej, in med ett snabbt mål nu så åker vi.
Kommentera

Lemmy: Domarna är inte ok men det är å andra sidan inte därför vi ligger under heller.
Kommentera

Ok, Pärra in i första och Pääjärvi med Lander. Vi får väl se då.
Kommentera

Har svårt att förstå Boorks resonemang. Det borde varit straff tycker jag. Däremot Laines patentare i andra läget som de får med sig utvisningen på är ju bara fjantigt. Men hellre då en snabb kompensation än återupprepade kompensationer resten av matchen.
Kommentera

tikfan22: Nej, domarna är helt felfria och Hv är bäst alltid, bara å kolla statistiken. =)
Kommentera

Raggaren Putte: Haha precis. Som om han inte hade "bakvikt" med vilje...det kallas filmning domarjävel!
Kommentera

Så otroligt trött på domarna som återigen gör en katastrofal insats. Och då både emot timrå och hv. Tex. tedenby skulle aldrig åkt ut, friläget skall vara straff o ingen utvisning, timrås sista utvisning är så pinsam så de inte är sant, massor av fasthållningar,slag osv från hvs sida som inte gynnar timrå till en hv utvisning.. Jag kastar snart ut tvn blir så frustrerad... Någon annan som håller med?¨?
Kommentera

Olle: Artos förklaring till att han oftare faller var ju dessutom fantastisk. Han har mer bakvikt än andra spelare!

Konstigt då att han oftast tycks falla framåt. Han kanske snarare är tyngst allra längst upp. Konstant blykeps eller nåt.
Kommentera

Ja, Laine är ett jävla as. Jag skulle inte ens gilla honom om han spelade i TIK.
Kommentera

Det måste till en regeländring snarast. Det borde alltid vara tillåtet att utföra checking from behind på Jämtin. Även Thörnberg och Laine borde inkluderas.
Kommentera

Raggaren Putte: Satt just och tänkte det. Fan så mycket mer jag önskade den där ledbandsskadan på Laine istället för Ledin. Vilken skam för hockeyn han är.
Kommentera

Lander duktigt fasthållen precis innan hesa fredrik, men nada domaråtgärd.
Kommentera

Men va fan. Nu börjar Lainesvinet filma ordentligt.
Kommentera

Var det Laine som föll igen?

Han borde få ont också. Verkställ!

Redigerad kommentar

Kommentera

Vore ju hemskt tråkigt om Ledin behöver utgå.
Kommentera

Frazze: vad nu...gjorde anna anka illa sig?
Kommentera

Ledin har ont....
Kommentera

Frazze: Känns tungt när vi har dem i brygga men inte kan sätta dit den....fan
Kommentera

Frazze: Jävla trist. Vi bjuder ju dessutom på läget som leder till utvisningen genom ett hjärnsläppsspel i mittzon. Jävla skit för det här var på väg att väga över till oss.
Kommentera

Piss, nu blir det tungt. Vaska om lite kanske. Byt plats på Starkov och den iskalla Pääjärvi t ex.
Kommentera

Raggaren Putte: *uken
Kommentera

Nu blir det tungt Arto.
Kommentera

Skönt att man äntligen fick det förklarat. Laine har alltså bakåtvikt till skillnad mot alla andra spelare som gör att han faller.

Han borde kanske fundera på att hänga ett par ordentliga viktskivor runt halsen till nästa match då.
Kommentera

Sonny ska ge fan i att spela bakåt och i sidled i egen zon.
Kommentera

Ledin blixtrar till med en slashing i knävecket på Caslava samtidigt som han slänger sig på hans armbåge och spelar döende svanen.
Kommentera

Frazze: Kan vi bara få utdelning så tror jag att HV kommer att börja skaka ordentligt. Nästa mål!

Sedan tycker jag att Starkov överraskat ordentligt positivt så här långt i slutspelet på den lilla istid han fått. Han förtjänar mer tid just nu.
Kommentera

Raggaren Putte: vi har dem i gungning.....
Kommentera

Den gamle riktige Pärssinen blixtrar till. Mer sånt!
Kommentera

Springsteen: synd...jag saknar hans onyanserade reflektioner
Kommentera

Frazze: Syket !!!!!
Kommentera

T T: Ja med hans svettiga istidssnitt på 2.51 på de matcher han spelat i slutspelet så här långt så fattar man ju att det sliter ordentligt.

På psyket...
Kommentera

Oraklet Boork tar Nylander som exempel på en spelare som kan vara sliten efter tre matcher...
Kommentera

Vart är Virus?
Kommentera

Smokey: Ja så borde det nog vara. De har ju alltid rätt som vi alla vet. ;)
Kommentera

Bra första period av TIK! Riktigt bra pp där vi öser på med skott. kan vi fortsätta spela så här har vi en bra chans.
Kommentera

Raggaren Putte: Enligt bisittarna på tv borde det stå 2-1;)
Kommentera

Lindbäck har dessutom varit lysande i det han gjort så här långt.
Kommentera

Som helhet får man var nöjd med perioden (åtminstone resultatet). Vi spelade upp oss ordentligt sista 10 men innan dess kunde det varit betydligt mer än 1-0 trots att målet var ett riktigt skitmål. Hade Laine eller Sundh satt något av sina frilägen kunde det varit godnatt.

Men nu vänder vi detta. HV har visat sina kort men nu är det vår tur.
Kommentera

Jag sitter framför min nya TV och skriker:

- Tackla! Tackla! Tackla!
Kommentera

Raggaren Putte: Vinnerborg på isen, då drar cirkusen igång direkt. Båda utvisningarna var rent bedrövliga.
Kommentera

Raggaren Putte: *suck*
Kommentera

« · 1251424 · »