lincoln: Jag förutsätter att man sätter ut folk på banan som är bekväm med att sätta en klubba i nacken på någon, ingen som hypotetiskt sett skulle kunna göra två mål på några sekunder.
Fan. Det är bara att inse. Ska man slå HV ska man ha tur och skicklighet. Förra året föll vi på en skridskoskena och i år har vi haft alla skador man kan ha samt svåra domslut i två otroligt viktiga lägen.
Så här efteråt så måste jag säga att domarna mcyket väl kan ha avgjort ikväll. Otroligt partiska även om man nästan glömt bort det i upprördheten över annat.
Kattgubben: Jag vill bara se kvartsfinaler mot HV i fortsättningen. Jag har aldrig gillat skåningarna (JO, dom är i princip skåningar) men det känns lite som att ett livslångt hat har väckts ikväll.
Vad gör Mattias Karlsson egentligen på målet. Har han parkerat där i mittzon? Han måste väl prioritera pucken före att stanna och kramas med något jävla grottmongo.
The great one: Håller med.....men tydligen är han inte så populär här, mycket märkligt, men då får vi harva där vi varit i år om man inte har råd med en sådan kille.
Ja men så där är det ju alltid. Nu i onsdags när Sundsvall Saints spelade mot Solna Vikings så dömde ju Oscar Lefwerth som har tagit SM-guld med Solna Vikings.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·