1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK

« · 2173812 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Villervalla: våran målis är bäst på plan ,fjärde feman försöker i alla fall!!!
Låst ämne

Zäta75: ja det är liksom inte läge att experimentera. Eller okej, vi experimenterade en match det kan jag låta gå, men två!? Att vi gör färre mål i slutspelet är helt naturligt. Förstår inte paniken.
Låst ämne

Sputnik: just nu hade jag hellre sett dig Sputnik coacha laget det ä sant dä..
Låst ämne

Starostenko: Berätta gärna mer om denna dåliga stämning och vad den beror på. Jag tror inget på det du säger.
Låst ämne

Nisse på Mon or: var detta ja menade med att värva när man går som ett lokomotiv och sabbar grupp harmonin

Lex Leksand
Låst ämne

Villervalla: Är det verkligen där det brustit vid målen tycker du? Snarare utespelarna som är problemet
Låst ämne

Labban: Jag skulle rekommendera att man går tillbaka till Lundin-Lööke-Dahlén. Freddans ord i paus bör vara, slappna av och gå ut och lira hockey för att det är kul. Laget vet hur och kan spela mycket bra hockey. Gäller bara att de slutar tänka och bara kör. Känns som om hela laget fått Covid-19 samtidigt....
Låst ämne

Sputnik: Fast efter prestationen är det svårt att vara besviken, tror det är dags att sluta överskatta sin förmåga och börjar överprestera.
Låst ämne

Zäta75: Vi har inget att förlora i dag. Bara ändra kedjorna Freddan! Hur svårt ska de va! Vi har gjort två mål i en period förut.
Låst ämne

nu är inte matchen slut ännu
mycket kan hända....
ev avgörande på tisdag..upp till bevis
skulle AIK vinna så är de hatten AV
och en stor SKANDAL
ett GÄNG glidare som åker runt
näe..byt ut 80% av spelarna....
börja om
Låst ämne

Nåt så jävla uselt. Man spottar på oss supportrar. Bara att bygga nytt igen. Freddan måste bort, men är Ante rätt man att ta över? Inte en spänn till i stöd från mig.
Låst ämne

Hur ska man få upp energin. Att göra om i kedjorna fungerar ju bevisligen inte. Går ner på.folk, javisst men inget mirakel i det heller om inte spelarna själva vill detta. Bäddat för totalångest på tisdag
Låst ämne

Zäta75: Dahlen o Lööke funkar ju inte idag , heller . Hur ska vi göra ?
Låst ämne

Labban: Vi måste tillbaka med 1:a kedjan. Ner på 3 femmor inklusive Walli. Jag förstår inte vad Freddan håller på med. Allt är förlåtet om vi går vidare. Tror knappast han ändrar något idag.
Låst ämne

Ingen som vet om hur dålig stämning det är i timrås trupp kan vara förvånad. Tyvärr. Det är den stora skillnaden sista 20 matcherna.
Låst ämne

Modano: Freddan har väl sista ordet vad gäller matchcoacning?
Låst ämne

bar mofftak: Dahlen åker omkring på en skridsko, hasar sig till båset vid byten. Ingen glöd alls.
Låst ämne

Labban: Känns exakt likadant som i kvalet mot Oskarshamn..... det här går åt fanders tyvärr.
Silly season börjar på tisdag.
Låst ämne

7043: hur fan lägger man in en kommentar i detta forum
Låst ämne

Jag hade kunnat svälja om AIK gjorde oss dåliga, men när vi inte ens vill vara med i matchen finns det inga ursäkter.
Låst ämne

3 insläppta på 17 skott, dags att byta målvakt kanske.
Låst ämne

Labban: Jag tror inte tränarna har hängt med spelarna ner till Stockholm faktiskt. Man måste vara fullständigt hjärndöd för att inte se att det inte bär någon som helst frukt.

Flytta för helvete tillbaka kedjorna så att Dahlén får spela säsongens sista 2 matcher i en miljö där han ens möjligtvis skulle kunna få utdelning
Låst ämne

9386: Freddan och Ante står som två idioter utan att agera kommer säkert att rulla på hela matchen. Går inte fanskapen ner på folk nu då kan de lämna WO i 5e matchen också. Kan man inte få spelarna att våga spela fysiskt gå på mål så vinner AIK det här lätt.
Låst ämne

palleparling: Tycker vi kan andas ut ikväll. Tisdagens match får vi ladda om till istället. För detta vänder vi inte. Längesen jag såg något såhär dåligt.
Låst ämne

bar mofftak: som det här laget spelar så har man inget i semi att göra, från Freddan till stora delar av de bärande spelarna.
Låst ämne

Mental nervikning deluxe. Det blir sommarlov på tisdag.

Fy faen. Någon som kan be Jonte ta av sig Starostenkos blyväst?

In med gallret i 3e. Och börja VÅGA förihelvete!
Låst ämne

AIK har hittat ett spel som passar dem och Timrå (spelare och ledare) har inget att sätta emot. Börjar lukta fiasko.

Än kan saker ändå hända...
Låst ämne

She: AIK 3 mål på 7 skott säger kommentatorn
Låst ämne

jokklas: de känns inte påkopplade, kan inte ställa om från grundseriens smokinglir till ett slutspels krigarlir....
Låst ämne

9386: Med det här spelet är jag glad att vi är garanterade plats i HA nästa säsong.
Låst ämne

Det där blev dyrt.
Låst ämne

Hank: Säger ju det. Totalt hjärnsläpp köra med Lodin i förstafemman. Funkade inte förra matchen, funkar inte idag. Hur tänker tränarstaben?
Låst ämne

TD: vi kan ju glömma SHL allafall om Timrå inte kan bättre än så här den saken är då säker.
Låst ämne

TimraStockholm: Ser fram emot ett krig i 3:e. Det psykologiska målet gör det väldigt svårt för oss men inte omöjligt.
Låst ämne

Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK Låst ämne

TD: Min inre demon har sagt att vi blir utslagna.
Sorgligt
Låst ämne

Vi är nära 2-2 och det vänder...
3-1..
Låst ämne

In med Huss!
Låst ämne

Zäta75: Godnatt. ☠️ Blir det Kalix, Boden, Nybro Vikings (?) som gör bekantskap i NHC i höst?
Låst ämne

Begriper inte hur våra spelare kan vara så in i helvete dåliga? Blir nästan så att man hoppas på att förlora kvartsfinalen så man slipper sitta och vara besviken hela jävla tiden
Låst ämne

Mental istid
Låst ämne

Va f-n......precis när man fick lite hopp och nästan kvitterade så kommer detta....
Låst ämne

SMÅLAND: pw gör en bra action innan 3-1 men vad fan gör forwards? Täck upp hans plats för helsike!
Låst ämne

erathoo: Äntligen PW. Timrå spelar som bortskämda snorungar. Visa lite känslor för fan!! Dom känslor som köpt 30.000 stödbiljetter kan man tycka att spelarna ska kunna omvandla till något mer än nya golfklubbor till sommarlovet.
Låst ämne

Zäta75: Jävla Dahlén med ett idiotisk blint pass..
Låst ämne

Andersson: 1-2 nu aiks period 3 e avgör ka
Låst ämne

erathoo: HAHAHA 3-1 AIK på en kontring de gör mål på allt. Tänkte säga att Timrås mål var otroligt viktigt psykologiskt. Men så fick vi ett i baken precis efter. Helt otroligt...
Låst ämne

3-1
💩💩💩
Låst ämne

Zäta75: Äntligen lite lidströmska influenser från PW.
Låst ämne

Zäta75: NU ÄR DET KRIG

3 - 1?, 🤡
Låst ämne

« · 2173812 · »