Zäta75: ja det är liksom inte läge att experimentera. Eller okej, vi experimenterade en match det kan jag låta gå, men två!? Att vi gör färre mål i slutspelet är helt naturligt. Förstår inte paniken.
Labban: Jag skulle rekommendera att man går tillbaka till Lundin-Lööke-Dahlén. Freddans ord i paus bör vara, slappna av och gå ut och lira hockey för att det är kul. Laget vet hur och kan spela mycket bra hockey. Gäller bara att de slutar tänka och bara kör. Känns som om hela laget fått Covid-19 samtidigt....
nu är inte matchen slut ännu mycket kan hända.... ev avgörande på tisdag..upp till bevis skulle AIK vinna så är de hatten AV och en stor SKANDAL ett GÄNG glidare som åker runt näe..byt ut 80% av spelarna.... börja om
Nåt så jävla uselt. Man spottar på oss supportrar. Bara att bygga nytt igen. Freddan måste bort, men är Ante rätt man att ta över? Inte en spänn till i stöd från mig.
Hur ska man få upp energin. Att göra om i kedjorna fungerar ju bevisligen inte. Går ner på.folk, javisst men inget mirakel i det heller om inte spelarna själva vill detta. Bäddat för totalångest på tisdag
Labban: Vi måste tillbaka med 1:a kedjan. Ner på 3 femmor inklusive Walli. Jag förstår inte vad Freddan håller på med. Allt är förlåtet om vi går vidare. Tror knappast han ändrar något idag.
Labban: Jag tror inte tränarna har hängt med spelarna ner till Stockholm faktiskt. Man måste vara fullständigt hjärndöd för att inte se att det inte bär någon som helst frukt.
Flytta för helvete tillbaka kedjorna så att Dahlén får spela säsongens sista 2 matcher i en miljö där han ens möjligtvis skulle kunna få utdelning
9386: Freddan och Ante står som två idioter utan att agera kommer säkert att rulla på hela matchen. Går inte fanskapen ner på folk nu då kan de lämna WO i 5e matchen också. Kan man inte få spelarna att våga spela fysiskt gå på mål så vinner AIK det här lätt.
palleparling: Tycker vi kan andas ut ikväll. Tisdagens match får vi ladda om till istället. För detta vänder vi inte. Längesen jag såg något såhär dåligt.
Begriper inte hur våra spelare kan vara så in i helvete dåliga? Blir nästan så att man hoppas på att förlora kvartsfinalen så man slipper sitta och vara besviken hela jävla tiden
erathoo: Äntligen PW. Timrå spelar som bortskämda snorungar. Visa lite känslor för fan!! Dom känslor som köpt 30.000 stödbiljetter kan man tycka att spelarna ska kunna omvandla till något mer än nya golfklubbor till sommarlovet.
erathoo: HAHAHA 3-1 AIK på en kontring de gör mål på allt. Tänkte säga att Timrås mål var otroligt viktigt psykologiskt. Men så fick vi ett i baken precis efter. Helt otroligt...
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️