1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 593231 inlägg · 6216 ämnen

Kvartsfinal 2025

Sv: Kvartsfinal 2025
k1modoo: ... o de här är va vi kallar minipitts hets :)

SKRIDSKOSKENAN: Tror ni åker. Timrå hör inte till SHL.

Kan jag få ett

KOM IGEN TIMRÅ
KOM IGEN TIMRÅ
KOM IGEN TIMRÅ

SKRIDSKOSKENAN: ja just fan! Det borde jag ju ha fattat 🤦

Öndulat: storkuks lugn

Rip Kirby: tycker Olli hade lite låg energi i videon? Eller ser jag något som inte finns?

söder över: Ny matchvideo ute.

söder över:

Håller tummarna för er ikväll;)

Kommer kolla eran match på tv och Hv - MoDo på datorn.

Imorgon kommer jag se Mora få golfsemester ;)

Vill inte jinxa men tror Timrå fixar x och förlängning idag.

0tto: fult tilltag! Ingen kraft att prata om dock…

Luledivan förstärker ju som en halv Omark i situationen…

sargad: vi möter seriens mest kompletta lag, på bortaplan! Nä det här räcker inte med att nå upp till våran potential! Timrå måste spela på topp för att vinna!

Andersson: Då han bara fick "game misconduct" så blir det per automatik ingen avstängning i nästa match. Står inget om någon anmälan på SHLs hemsida heller, brukar ju komma ut på morgonen dagen efter. Så jag antar att han på nått jävla vis klarade sig.

Härligt att ha flera positiva skribenter här som anser att "bara" vi spelar bra/når upp mot vår potential så vinner vi :-)

OM vi, gud förbjude, skulle förlora hoppas jag att vi ändå slipper se alltför många inlägg om att sälja halva laget och att "den jävla sopan ska inte få dra på sig en Timråtröja igen".... Ok? Eller är det för mycket begärt.

Hur gick det för butthead i Växjö ? Blev han avstängd ?

vonDöbeln: kommer vi upp i kapacitet vinner vi. Frölunda är ju seriens starkaste hemmalag så det gör oss till lite underhund skulle jag gissa. Mot guldet 👊

Synct: "17:00 svenska mästarna anländer...", hur fan vet de redan nu att Timrå vinner guldet?

SKRIDSKOSKENAN: Förstår inte, vad är det för fel med att dom ska hylla damernas guld? Är väl inget jippo över det..?

SKRIDSKOSKENAN: ser ut som SMÅLAND's schema förutom att vid varje klockslag sveper han en Arboga 10.2%

såg denna. vilken jippo klubb hoppas vi vinner skithårt
Uppladdat:

500x0-img5790.jpeg

Nu är det upp till bevis för grabbarna.
Grundserien kom aldrig riktigt upp i godkänd nivå - nu MÅSTE nivån sitta.

Många tycker att det vore en skräll om Timrå slår ut Frölunda.
Jag ska ärligt säga att jag inte förstår varför.

Vi har fått vårt "drömmotstånd" i en kvartsfinal där vi på riktigt har en fullt rimlig möjlighet och chans att vinna.

sargad: Man får inte glömma att Roger alltid får med sig domarna också...

sargad: Olli ikväll innan match "on my command, unleash hell"
Sen sköljer vi över dom.

sargad: Det skulle vara jäkligt trevligt med en vinst borta iaf, vi kan ta den redan ikväll.

Olli Nomadinen : Korrekt noterat.
Det finns en motståndare, en bortahall med kokande tryck och några domare som ska stå pall också.
Tuff utmaning, hoppas vi "är med i matchen" hyggligt.
Jag kan inte ha högre förväntningar än så i afton men det är klart att man hoppas på en överraskande seger.

Perreman: Det skulle vara trevligt men jag tror nog snarare förväntningarna ska ligga på att laget kan spela samlat, klokt och lite tråkigt så vi kan hålla ett taggat hemmalag i en fullsatt arena stången i så stor utsträckning som möjligt

Knylan: Jag vill se en rejäl hästspark ifrån Timrås håll ikväll prestationsmässigt

Kvartsfinal 2025
Dåså, då sparkar vi igång!

« · 2843677