1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591405 inlägg · 6216 ämnen

Lakens lösning

« · 1195801 · » Till forumet

Sv: Lakens lösning
liston:
Öhhhh. jo det blir Porterstek hos morsan i morgon, så jag missar hockeyn!
Kommentera

liston: Caslava är mkt duktig och laget är mkt nära att vara tillräckligt bra.

1. Nya tränare from imorgon. Morgondagens resultat är helt ointressant så varför vänta?
2. Bort med ett par spelare som inte håller måttet. Speciellt de som kostar för mycket i förhållande till prestation och framtidsutsikter.
3. In med ett par tunga elaka forwards som vet hur man delar ut en käftsmäll och hellre får käken avskjuten än förlorar.
4. Acceptera att detta kommer att kosta ett antal miljoner kronor av det egna kapitalet och att detta även innebär att arenaplanerna läggs på is.
Kommentera

Detta är inte enbart Challes fel.
Truppen är helt enkelt för dålig.
För många dussinlirare såsom Svensson, Axelsson, Erixon, Moe, Sonnenberg.

Åtgärdspaket:
*Värva två nya Kvalitetsforwards. (i samma klass som Hahl, Pyörälä)
*Totalt spritförbud (Erixon, Svensson och Moe må gråta sig till sömns, men det är ett måste. De representerar faktiskt en elitserieklubb)
*Kicka Challe. Spelarna har inget förtroende för honom.
*Avgåva Tomas Johansson och Linkan. Ni är grunden till detta med era felköp.
Kommentera

erathoo: Jag har inte sett matchen men tycker man ska bestämma sig för en förstemålvakt. Åkerlund i mina ögon.
Kommentera

250kg kärlek: Vi är så dåliga så inga pengar i världen kan rädda detta...

Fy f'n så dåligt och challe må vara född med gråstarr. Nr: 10 är den sämsta som någonsin har spelat i TIK, och värvad av rödnäsan...
Kommentera

liston: Problemet i mina ögon är Challe och Nygårds coachning. Man såg skillnaden i spelsystemet direkt när han anslöt. I början tänkte jag att det skulle ta tid innan spelana lärde sig det helt nya spelsystemet och det var därför man lirade så dåligt defensivt.

Skillnaden är markant och det är inte spelarmaterialet som är felande i mina ögon utan faktumet att Challe vill spela på ett sätt som inte passar Timrå IK.

Problemet är att jag inte vet vem som skulle kunna vara en bra ersättare. Och är Challe villig att lämna utan att suga klubben torr på pengar (som en del bittra fanskap gör ibland).

Kommentera

liston: Åkerlund var riktigt bra, har nog spelat till sig förstaspaden enligt mig.
Kommentera

liston: Taktiskt tror jag Boorken har vad vi behöver men pondus och respekt mässigt känns det långsökt, det tycker jag gäller alla som tagit en karriär inom media, o andra sidan har vi anställt ankaret för "V64 direkt".

NU FÄR MUPPARNA I STYRELSEN VAKNA!!

mitt tips till ledningen är ju att kolla möjligheterna att ragga på lill-kenta, ryktet går ju att han är på väg hem till svedala igen.
Kommentera

liston: Ptja!!! det är lördagkväll och sovmorgon imorgon också.......
Kommentera

liston: En Challe som låter de ske.....tappa krigarinställningen.
Kommentera

liston: En skit-tränare som misslyckats kapitalt! Bara hoppas att Challe har självinsikt nog att avgå redan på vägen hem!
Kommentera

Tjalle:
Egentligen är vi alldeles för negativ just nu, finns det inget positivt att skriva, Någon, komigen nu.
Kommentera

liston: noll-självförtroende samt spagettiarmar
Kommentera

Heh, kanske nån nämnt det redan, men Månsson gjorde visst 2 kassar och en assist när Rögle vände och vann mot Lule...och "han var jag ändå inte intresserad av" var det visst nån som sa...vem var deeeeeet???
Kommentera

Tjalle: Usch......men tyvärr rätt!!
Kommentera

MB:
Vad har Rögle, Södertälje som inte Timrå har? Jävlar anamma.

Vad har Timrå som Inte de andra lagen Har?
Kommentera

Laken: Tycker det finns de vibbarna i ledningen, de kommenterar sällan fansens frustration och tankar, ungefär som vi inte finns, kör sitt rejs och det rätt ner i källaren.......eller kvalserien.
Kommentera

Timrå behöver en strikt tränare som kan väcka liv i spelarna.
Kommentera

MB: "Vi är Timrå och vi har givit upp!".
Kommentera

tvåtumfyra: skulle fan i mig nästan kunna godkänna ANKA Palmström i båset just nu....ähhh det vete fan så grav är inte psykosen
Kommentera

Tjalle: Rögle har tagit den stafettpinnen från Timrå, ger sig ALDRIG!!!!
Kommentera

MB: Jag accepterar inte att de ej skulle lyssna längre.
Då ringer jag väl istället.
Kommentera

Tjalle: Ja, någonting måste ju hända i alla fall. Och just nu känns peter som ett bra och billig lösning.
Kommentera

tvåtumfyra:
Vad har Boork gjort de sista åren, nada, Då tar jag hellre Wikegård, om det nu måste vara en Djurgårdare till.
Kommentera

Tjalle: Ja varför inte, han gjorde väl bra med de små medel som fanns i Sundsvall.
Kommentera

TheOneNOnly: Jag håller ocks¨å Timrå som det enda laget i mitt hjärta. Detta är dock inte Timrå. Mitt Timrå kämpar och glöder och man lider när det inte går deras väg.
Kommentera

liston: Just nu är väl Boorken ett jävligt bra alternativ jämnfört med vad vi har....fyfan säger jag bara vad dåligt det är just nu!!!
Kommentera

Kevin O Shea: Ok, ja, för nu j-vlar får det vara slut på daltandet! :-)
CHALLE SKA BORT!!!

Annars får de väl spela hemmamatcherna utan oss supportrar på plats...
Kommentera

Släpp inte ombord Challe och Nygårds på bussen hem.,,

Kan Peter Gradin vara ett alternativ?
Kommentera

Att inte gå på Hockey och kämpa med våra spelare
och tro att det är lösningen till en vändning
det är de dummaste jag hört

Ledningen skiter jag i
Tränaren också

Jag går på Hockeyn för att heja fram Timrå spelarna till seger

DET ÄR NU MAN SER VILKA SOM ÄR MEDGÅNGS SUPPORTER

VI SYNS I MORGON I KLACKEN DÅ SKA VI HEJA FRAM TIMRÅ TILL POÄNG

VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALLDRIG UPP
Kommentera

Laken: Alltså jag menar att de inte lyssnar, de ser ned på oss som om vi inte fanns. därför kommer du antagligen inte få något svar.
Kommentera

Puckad:

Det var ironi, men Boork är inget alternativ för Timrå.

Det finns en som heter Mikael, glömt efternamnet, som jag vet gjort bra grejer med de lag och resurser han haft till sitt förfogande.
Han var i Frankrike vet jag.

Ja Ja hetsa inte upp över det nu var bara ett förslag.
Kommentera

Laken: Jag kopierade ditt mail ocg skickade det till C.E, T.J och Linkan jag oxå!
Tack! - Bra skrivet!
Det måste till en förändring NU!
Kommentera

MB: ?
Kommentera

liston: Ja, man funderar ju. Kanske kunde få spelarna att tycka det är roligt med hockey i alla fall.
Kommentera

Laken: Forget it!!!!
Kommentera

Laken:
Jag tycker det för en viss del av de pengar som de får in kommer faktiskt från oss fans och då vill man ha lite valuta för dessa surt förvärvade pengar.

Dom har ju i allafall en hyfsad månadslön.
Kommentera

Rooster23: Den bästa meningen på länge! Jag citerar dig:

"Timrå har, under Challe, tappat sin själ."
Kommentera

liston: Nej!! Mr Booooooork.
Kommentera

Roslund:
Nästan så du eller jag skulle klara jobbet!!!!!!
Kommentera

Puckad: Vem är det, har ju inte kanalen.
Kommentera

liston: Tack! Jag hoppas på svar då jag skickade till Christer E (hem- och timraik-adress), TJ och Linkan.

Någon borde väl bry sig om en supporter...?
Kommentera

Puckad:
ANKAN???????
Kommentera

MB: NU FÅR LEDNINGEN TA ANSVAR OCH ANSTÄLLA NÅTT NYTT TILL MÅNDAGENS TRÄNING:

JAG KÄNNER ATT JAG KAN NOLLSTÄLLA MIG OCH KÄNNA ATT JAG KAN FÅ TILBAKA HOPPET OM DETTA HÄNDER,MEN OM INGET HÄNDER DÅ LÄGGER JAG NER!!!!

AGERA NU!!!!!
Kommentera

Jag missade inte en enda hemmamatch dom första 6 åren i elitserien, sedan gjorde jobbet jag sviten bröts. Nu vill jag inte ens gå när jag är hemma på helgerna.

Det enda vi supportrar kan göra för att visa vårt missnöje är att göra det med fötterna , med andra ord låta skorna stå kvar på skohyllan fram till dess att Travtränaren flyttar söderut.

Fick dåliga vibbar av han redan när han låg i gräset runt rundellen vid industriområdet och filmade publiksuccen "CHALLE-CAM"

i morrn blir det inte hockey, har fullt upp med att göra ingenting.........

Kommentera

liston: Ja. han är duktig
Kommentera

MB: Morgan Samuelsson e ledig
Kommentera

Puckad: Jag är beredd att hålla med dig. Jag vet inte om tränarbyte är lösningen men någonting måste hända.
Kommentera

Roslund:
Jag såg att han ritade en pil som gick bakom målet, sedan ljöd hesafredrik
Kommentera

MB: Han sittrer just nu som expertk. på canal +. Kosta vad kosta vill!!!!!!!!!
Kommentera

« · 1195801 · »