Starkt av Fredrik Nylén. 32.43 20 min BOFORS 14. NYLÉN, Fredrik GA-MI 35.41 1 - 2 EQ BOFORS 7. THELANDER, Martin (14. NYLÉN, Fredrik) Härlig prestation:-)
Johan J: Antingen har han begått mord eller våldtäkt på en motståndare. Eller så är det någon i speakerbåset som sköter rapporteringen som har parkinsson.
Otäckt att få 56 minuter för roughing, låter ju som att han grävt ut ett öga ur skallen eller nåt.
El Maco: Det är ju några av dem som kan packa trunkarna, sticka iväg till MAX och överraska resterande delar av laget med ett MAX-mål efter slutsignalen.
Johan J: Jag får det till 157 utvisningar till Bofors i andra perioden. Hittills. Undrar vad Kåberg gjorde 26.02 för att förtjäna 56 utvisningsminuter på en gång...
250kg kärlek: därför att du lät så pessimistisk...jag tror att tik kommer att etablera sig i es...det kommer att vara några hårda säsonger innan det blir verklighet naturligtvis men om något lag kan göra det så är det tik, det måste jag tro annars skulle jag sluta följa tik...efter tik är etablerade så får vi mer pengar och allt det medför..oavsett om det blir verklighet så tror jag att vi har flera juniorer som kan bli etablerade es spelare..om inte i tik så i andra lag..
250kg kärlek: Bofors har snart inga spelare kvar. Verkar som om det är hårdare kamp om att undvika sistaplatsen än att ta den ärorika förstaplatsen i årets kvalserie.
joakim78: jo det också..hoppas personligen att han kan bli våran andra målis...han verkar vara en framtidsman ..enligt dagbladet tror jag det var...lr så var det st jag läste det i..
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·