73Sjöbba:
Time Out Timrå efter enormt Leksandstryck. Nu skall vi som omBorlängepöjken har några ess i riockärmen för timrås del ;)
Simmalugnt:
* asg * gör så men i år kommer de tinte hända.. ;) ^^
mattias - 74:
Jag ska påminna dig om det där när du tar time-out från hockeyn runt årsskiftet för att Leksand spelar som ett gäng hösäckar. ;o)
Berglund:
HAHA men seriöst med facit i hand och trupperna mer eller mindra spikade så är väl timrå en av kandidaterna till kvalseriespel. Frågar du mig är det Timrå, Växjö och AIK som kommer fajtas där nere.. Kanske rögle.
jå1:
Brukar inte sticka ut hakan och vara kaxig , jag har alltid varit ödmjuk om Leksands chanser att nå es men nu säger jag så här. Vi kommer spela Elitserien säsongen 2013 / 2014. Jag bara känner det på mig. Salo har verkligen fått ordning på klubben och värvat rätt.
från everysport uppdateringen "Högt tempo i matchen. Det är tydligt att båda lagen vill sätta sig i respekt inför en eventuell kvalserie."
Vilken tomte
Har ni värvat Nordgren till ledarstaben eller vad händer?
jå1:
Nej jag åker inte på meningslösa träningsmatcher... Följer den på everysport ;)
Jockz:
Trissarbara upp stämningen lite, jag drar inte så stora växlar av sådana här matcher men det är ju kul att ev vinna mot ES lag.
Berglund:
Nu blev de 2 - 1 stod det men tydligen inte mål ändå.
Redigerad kommentar
Hälge:
Hoppsan 2 - 0 ;) Va fan har ni skridskoskydden kvar på grillorna ;)
Hälge:
Där gör Ryno 1 - 0 .... Smakstart för blivande Elitserielaget Leksand ^^
Berglund: Nä men det är ingen fara med honom. Bara säkerhetsåtgärder och han är tydligen bättre tränad än någonsin.
Fan tro´t.
Berglund:
Han vilar sig nog i form till Kvalserien! :)
Nej, skämt å sido. Han har ju haft en jobbig skadehistorik och då riskerar man givetvis inget på försäsongen.
Hälge: " Återstår att se om någon annan sänder matchen så att den går att se på webben i alla fall."
Än finns det hopp.