1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03

« · 630808 · » Till forumet

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
willysson:
Passa dig så han inte gör 2-0.......
Kommentera

Ambroo: Micke "kanonfull" simons
Kommentera

RocknRolf2: Robert schnabel kanske är den sämsta spelaren jag sett i hörhållande till sitt rykte. Han var i allafall lång...
Kommentera

willysson: Webradion; "Timrå bär ut den i mittzon..." hmm, felaktig handstoppning?
Kommentera

Robban: tandskyddet. Jävla rättstavning.
Kommentera

Per HApps: Så du menar alltså, på fullaste allvar, att du som varit med och sett laget harva runt inför hundratalet måttligt begesistrade själar, och att du trots just detta fortsatt att stötta laget när framtiden såg lika ljus ut som en sibirisk vinter.

Har du verkligen satt saker och ting i rätt perspektiv nu?
Kommentera

willysson: Schnabel var ju inte så hemsk. Han stod ju upp i alla fall. Melinder och Åbland lär ha varit i princip gratis. Det är inte Wennerberg. Nubben hade ju jagat honom länge så jag kan tänka mig att han sitter på ett bra kontrakt.

Älta ? Jag ? its just the beginning. goddamit.
Kommentera

willysson: Robert Shnabel gjorde i a f nytta genom sin elaka framtoning. Har aldrig sett Christian Bäckman så rädd som när Schnabel tog ut tandskuddet och konfronterade han.
Kommentera

willysson: Haha. Ja. Somliga människor finner sann lycka i att självplåga sig själv.
Kommentera

willysson: Viktor "Dalton's" Wallin!
Kommentera

RocknRolf2: sämsta värviningarna i modern tid?
henrik melinder,  Robert schnabel, Philippe derouville( reserverar mig för stavningen), Tobias Åblad... några som är värre..

Men känner man att man får erektion av att älta att det går halvkasst så är det många människors lycka på det här forumet.

Kommentera

Per HApps: Vi har ju iaf valet att välja bort skiten. Spelarna måste dras med helvetet om det går dåligt.

Wennerberg ska inte ha friläge. Han är ju lika het som en sibirisk sillstrumpa. På försäsongen tyckte jag Wennerberg så bra ut. Stenhård och verkade göra ont att möta. Nu vet jag inte vad jag ska säga om karln.. hopplöst.
Kommentera

Men Wennerberg. Sämsta värvningen i modern tid? In med Oskar Johansson istället
Kommentera

RocknRolf2:
Sant, man är ju ingen självplågare, börjar att förstå Småland .
Kommentera

2-0 och jag orkar fan inte mer.
Kommentera

Manderville: Det kanske beror på att kommentatorerna som huserar i Ejendahls Arena inte är bortskämda med något vidare spel. Eller så gillar de vad de ser eftersom det gynnar hemmalaget, och på så vis berömmar Timrå.
Kommentera

geggelundin: Ja enligt rapport från Ejerdals av kompisar som ser matchen "live" så kan de inte fatta hur webradion kan tycka att Timrå spelar bra, det ser ut som vanligt, hörnbök, enkla misstag och 100 %ineffektivitet.
Kommentera

Kerstin_k:
Det är nära att man börjar hålla med RR2
Kommentera

Ambroo: Hehe.. jag vet, men det är tyvärr den enda tröst vi har just nu. Jag försöker greppa det lilla vi får.

Men det är rätt surt. Tänk, hade vi haft en eller två målskyttar, då tycker jag inte det är någon överdrift att lägga oss i topp-fyra-skiktet på tabellen. Spelmässigt hänger vi ju med topplagen. Det är målen som är skillnaden. Hade vi haft dem, ja då jävlar.
Kommentera

geggelundin: jovisst, en målvakt av rang kan betyda många poäng i slutspurten...

hmm, det om att spela bra har man ju aldrig hört förut;-)
Kommentera

Per HApps: Jag törs inte lyssna. Alldeles för viktigt match i dag. Hua, hoppas att Timrå går segrande ur striden.
Kommentera

Per HApps: Tanken har slagit mig med. Då tror jag att jag börjar gå och se Selånger Bandy istället. Där vet dom hur man gör mål.
Kommentera

Per HApps:

jag med
Kommentera

geggelundin:
Torskar dom idag, då byter jag sport.
Kommentera

Ambroo: Okey, ja är det sant att det är en grym keeper på ingång så gråter inte jag.

För övrigt. Roligt att Timrå får beröm för att de spelare en bra hockey den hör första perioden. Nu hjälper ju dock inte det här när det står 1-0 till Leksand. Men lite plåster på såren är det iaf.
Kommentera

geggelundin: har hört annat...
Kommentera

Manderville:
Det är nog många som resonerar så, det blir glesare och glesare på matcherna, agerar inte nubben i detta fönster så är det gonatt, kostar mer än det smakar
Kommentera

Ambroo: Chansen att vi ska värva en ny målvakt är nog inte så stor.
Kommentera

Manderville: glöm för all del inte en matchvinnarmålvakt a'la kapanen...
Kommentera

Åker Krykov hem, Sloan, Wennerberg och Ström blir kvar och INGA nyförvärv (målskyttar)dyker upp i nästa transferfönster sparar jag mina entrépengar resten av säsongen tyvärr

Nu vill vi se lite action "Nubben", det finns inga pengar att tjäna i allsvenskan!
Kommentera

RocknRolf2:

joo , det är för f*n leksand
Kommentera

rödovithockeydy: För att Timrå inte har vad som krävs för att vända
Kommentera

RocknRolf2: För en gångs skull håller jag med dej... Att vi inte skulle vara ett topplag i år visste man ju å accepterade det faktum. Att vi sen skulle vara med å kriga om de två sista slutspelsplatserna var en logisk målsättning, men att missa att bli bland det åtta bästa skulle kännas som en grov missräkning å fiasko skulle stavas kvalserien. Vi får se var vi står när det hela e över, men det känns som att det kan bli en tuff vår...
Kommentera

Wallenberg lär väl avgöra tillråga på allt.
Kommentera

RocknRolf2:

hur skulle det kunna vara kört för att man ligger under med 2-0 så tidigt i matchen?
Kommentera

håll tätt nu för fan, 2-0 så är det kört
Kommentera

Vad fan snackar de för jäkla skit i webradion. Mats skulle vara den enda som är enda produkten? Crippe och Mats om jag får be. Avskyr när de surrar om saker de inte vet.
Kommentera

TIKbiff: Tyvärr är det nog så. Leksand är nog ganska bra hemma och har krympt avståndet resultatmässigt uppåt i tabellen. Timrå har fastnat i nån sorts menalt skruvstäd som inte verkar gå att ta sig ur. Svårt när man är i dåligt slag och samtidigt nästan vara "favorit" i matchen mot jumbon.
Kommentera

Dream Team: jag accepterar inte att vi ska behöva slåss om nån jävla kvalplats. För det är det som är på gång. Wait and see
Kommentera

Usch. Bröderna steen - grisarna från helvetet. Två goda anledningar till varför jag inte vill se Leksand i elitserien.
Kommentera

Dream Team:
Jäkliga är ju att vi inte är bättre än så här i år, ska iväg och kolla
våra "botten kollegor" BIF-MIK i gavlerinken om några timmar, kul att se vilka vi kämpar mot om kvalserieplatserna...not
Kommentera

RocknRolf2: Nej, du är väl praktexemplet på hur man gör när man har svårt att släppa något som man borde gjort för länge sedan. Till exempel att sänka kraven på laget inför säsongen.
Kommentera

TIKbiff: Ja, Aalto eller CJ. Tyvärr lite för enkelt at läsa. Strålman ut nu. Lika bra det..
Kommentera

Dream Team: jag har iaf inte släppt den matchen än. Men idag kommer väl nåt ännu värre. Vinner vi inte idag så vinner vi fan aldrig.

Kvalserien nästa.
Kommentera

geggelundin: det kanske e för sent då det e dags att ta klivet upp, vem vill spela i alllsvenskan när elitserien hägrar i den åldern?
Kommentera

Dream Team:
Och alla passningar försöker dom få till Aalto för skott, något alla ES lag känner till nu,,,surprise..
Kommentera

htikare: Det börjar bli dags att han får prova spel i a-laget nu. 4 poäng på två perioder trots att det är j20 är ju riktigt riktigt bra. Det vi kan tröstas med är att vi har några st duktiga spelare på gång nu. Slarva inte bort dem nu bara!
Kommentera

Chad The Man:
Inte så man biter på naglarna direkt,,,vild chansning, INGEN står och skymmer backlund vid skottillfällena!
Kommentera

Nudå..PP igen
Kommentera

RocknRolf2: Tror du inte att spelarna har lämnat LHC-matchen bakom sig vid det här laget?
Kommentera

« · 630808 · »