Skulle kunna beskriva Alvarez med samma ord som du beskriver Lodin. Ändå får Alvarez lira nonstop. Ser hellre Lodin i så fall i en förstalina istället för Alvarez. Lodin kan ju ändå ha en förmåga att blixtra till mellan varven.
Puckat: tycker Lodin är helt rätt i fjärde just nu. Han bidrar inte med mycket på isen förutom offensiva utvisningar och hänghuvve. Han har blivit bänkad helt enkelt.
Haha...fantastiska kedjor! Kan man hoppas på att man blir redigt knäppt på näsan ikväll och tvingas erkänna att det här var ett genidrag? Pretty please?
Ja, då är det snart match. Hoppas att TIK försöker vinna fler tekningar än tidigare. En vunnen tek innebär mindre jagande och man spar på krafterna vilket betyder väldigt mycket under en hel match. Som en jämförelse med volleyboll. Vinner du poängen fortsätter du serva. Tycker TIK måste bli mycket bättre där. En coach måste vara "proactiv" och ta in bäste tekaren i känsliga situationer under matcherna. Ser ovanstående bra ut i början av matchen har jag hopp om poäng men är det tvärtom så blir det tuuuungt. Hoppas att dom är taggade och bjuder alla fans på en överraskning:-)
Dubbeld: Det är ju lite såna frågor man skulle önska att journalister kunde ställa. Men det får man väl inte önska i det här jävla landet utan att kallas tangentbordskrigare som hotar och trakasserar!!!11!
Hur jävla hjärndöd kan dessa tränar vara Alvarez ska för helvete inte ens vara ombytt nä ger upp nu på denna sjuka ledning Nubben och innavel tränare.Finns en anledning till 12 raka torsk och nu 9 raka borta torsk bara Timrå sånt är ok utan förändringar SJUKT 🥸🥸🥸🥸
Dubbeld: Haha jag tror jag smäller av.. Vad är det för jäkla kedjor man satt ihop?! Alvarez i första och begraver Lodin i fjärde med Boyce och Walli😂Matchen är redan förlorad innan dom ens hunnit släppa pucken
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.