Charlie2: Bortaspöket borta! 45 skott på mål. Tycker kedjorna fungerade bra idag fortsätt så. Och fortsätt skjut mycket som idag det ger utdelning. Vi kunde lätt gjort 7-8 mål idag.
Alltid lika skönt att se psykfallet aka åsnebrottaren stå i båset och vara bitter. Fan vad dåliga ni gör Leksand idag, de ser ut som det allsvenska lag de borde vara.
Starkt jobbat! Se till att hålla er kvar nu så kanske vi ses i SHL nästa säsong.
9037: Åberg 0+2 idag, jag tänker så här: ta en två matchers avstängning, ut och prestera på det här sättet i en match, ta två matchers avstängning igen och repetera. Riktigt bra match av Åberg idag.
Sputnik: Ja, Erixon har ju lyckats föga att täcka upp när han seglar ut i hörnen. Skulle tro att backsidan lär tittas igenom rejält efter den här säsongen om vi lyckas hålla oss kvar.
9037: kom igen, vi har ju aldrig spelat 5-3 tidigare denna säsong, spelarna vet ju inte vad dom ska göra 😅. Ratties krosspass i slottet när han har öppet mål säger väl allt.
jeppe_TIK: Hans passningar som skär igenom från egen zon är guld värt med. Sätt honom med en riktigt solid defensiv klassback nästa säsong så lär det bli ännu mer succe.
mattias - 74: tänker inte sticka under stolen med att jag tycker leksingarna faller enkelt men det jag tycker man kan ifrågasätta med den domarnivå vi har är vad dom har för påverkan på sporten. Special teams är så viktiga i dagens hockey, med så här svaga domare så tycker jag det är fullt naturligt att spelare, oavsett lag, börjar ramla lite extra effektfullt för dom vet ju att dom får med sig utvisningar. Tycker Lodin i Timrå har visat prov på det flera gånger.
Sputnik: Ibland? Mest hela tiden, Jonathan Dahlen hade varit en klassback i det offensiva också. Har man sämst plus minus i hela ligan spelar det ingen roll vad man gör framåt. Hade helst sett honom forward likt han var i Rögle.
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋
45 skott på mål. Tycker kedjorna fungerade bra idag fortsätt så. Och fortsätt skjut mycket som idag det ger utdelning. Vi kunde lätt gjort 7-8 mål idag.
Forza Timrå IK!