Hyllning i Leksand nu alltså. Då blir det torsk idag... Har vi nånsin vunnit efter att det andra laget har någon form av hyllning? Minns bara matchen med Stures tal, dem vann vi. Men orsaken där var ju för att Modo somnade under det 35min långa talet
Tom Topp: Nu hoppas man att Timrå inte glömmer bort att kliva av bussen ikväll. Den taktiken har man ju provat ett par gånger efter ett uppehåll - sällan speciellt framgångsrikt.
Skulle vara jävligt skönt med en gedigen borta-gnugg-insats från start till mål. Rakt, ordentligt och effektivt.
Dubbeld: Axel Rindell som kommer att spela ihop med Tim Erixon. "Axel har tre träningar med oss, han är en ung back som vill delta i offensiven. Sedan kommer det att ta ett tag för honom att komma in i vårt system. Han kommer att gå med Tim som spelar stabilt och enkelt", säger Ante Karlsson.
Hahl Bundy 2.0: nej, naturligtvis är det ingen panik, men är vi ett topp 6 lag och vill fortsätta vara det så behöver vi segrar. Kan ju inte fortsätta förlustsviten länge till. Jag är inte orolig för kval, men slutspelsplats är ju ingen garanti, den måste vi förtjäna!
Nu gäller det! Är vi fågel eller fisk? Ska vi slåss om topplacering eller överlevnad? Har egentligen bara en önskan och det är att laget verkligen gör sitt bästa. Borde räcka till poäng, helst 3!❤️🤍❤️🤍❤️
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·