Karlsson74: Njae, jag börjar känna mig mer och mer osäker på Juolevi. Han är alldeles för mjuk i spelet för min smak. Hamnar lite likt Forsmark ofta på dekis när han skall pincha etc. Ser hellre vi håller i pengarna om han tillhör toppen i lön bland backar i laget.
Lomond: Kan man få se EN match när man får må bra av spelet hockey??? Ante måste få en rappning av Kapanen nu! Det håller inte att rulla på hela matcherna och inte spela de heta spelarna. Det finns nog ingen som är så dålig på att coacha i denna liga som Ante. Vi vinner aldrig titlar utan en bra coachning. Sen i anfallszonen, spelarna måste börja skjuta. Inte finpassa i alla lägen.
10415: exakt.. juolevi har bara bidragit med kropp..spelmässigt och insatsmässigt har han absolut inte visat något speciellt eller utöver det vanliga.. När supportrar pratade om han här innan han kom så lät det som om det var självaste Jesus själv som var på väg .
Erre92: Två inlägg där jag är kritisk och lyfter lite saker, utan att spy galla som du påstår.
”Vet inte om det diskuterats under matchen, men är det inte dags att testa Oliver längre upp? Eller sabbar man 4e då? Bör byta plats med Meiho, som dock inte är i närheten av att driva på som Oliver gör, så risken att 4e tappar sin edge är hyfsat stor.
Övertygad om att Oliver kan lyfta kedjan med Lundin och Hartmann.”
”Tycker vi inte är i närheten av den trupp som exempelvis Färjestad och Skellefteå besitter. Inte närheten av erfarenhet från slutspel heller, varken som klubb, spelare och tränare.”
bar mofftak: för oss är det väl skitsamma var han tar vägen så länge inte Kapanen slänger upp pengapåsen på bordet. Han är inte bättre än dom backar vi redan har på kontrakt. Det ser nästan ut som att han fortfarande lider av nån gammal skada, precis det Sputnik var inne på på som farhåga innan vi signade honom.
7043: ser att du är på g ordentligt idag! Du har inte skrivit ett enda Konstruktivt kritiskt inlägg på bra länge vad jag sett utan nöjer dig med att spy galla och kalla det kritik. "Tala för dig själv" herregud vad jag avundas folk som tror att det räcker att säga "no you!!!"
Det är surgubbarnas afton ikväll så jag tar och gör sorti från detta forum för kvällen, god kväll på er
Erre92: Juolevi måste vara jäkla besviken på sig själv. Kom till Timrå på korttidskontrakt för att visa upp sig och sen skriva ett fett kontrakt. Nu när hans kontrakt går ut så lär det inte vara huggsexa om hans signatur direkt.
Timrå4ever: Ante klarar nog av de men vi spelar ju inte för laget bitvis utan för jaget! Tror inte de finns nån som kan riva i i paus så alla tar åt sig med en skärpning som följd 👺👺👺👺👺