Helg Ernest: Back in Black platsar inte ens in på min fem i topp lista över AC/DC:s bästa plattor.
1: Highway to Hell 2: Dirty Deeds Done Dirt Cheap 3: Power Age 4: Let There be Rock 5: If You Want Blood, You´ve Got It 5: High Voltage 6: High Voltage (Australienversionen) 7: TNT Allt Bon Scott sjöng på är bättre.
Dunderklumpen: Jag fick i Julklapp Rockarnas Gudar ! Jo, jag fick den 6e mest sålda skivan i världen av min son. Tror nog inte att denne där Lenny Norman eller va de Lemmy ni sa ? Någonsin kommer att nå bland dom 100 mest sålda.
Men enl. gräddan ab musikjournalister så står sig den ännu med råge, som partyplatta No. One !
håckla: Det kan stavas med e också, men då är det inte skotskt utan antagligen irländskt skit som bara går att hälla i kaffe. Å andra sidan är det brottsligt att blanda ut skotsk whisky med nånting, utom möjligen vatten.
Såg att Modonissarna firade Lemmys 58-årsdag, det har väl nåt med Julen att göra ?. Wiskey & Cola är Lemmys gudadryck, så hedra denna hårdrockande "gubbe" i kväll.
1: Highway to Hell
2: Dirty Deeds Done Dirt Cheap
3: Power Age
4: Let There be Rock
5: If You Want Blood, You´ve Got It
5: High Voltage
6: High Voltage (Australienversionen)
7: TNT
Allt Bon Scott sjöng på är bättre.