1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591251 inlägg · 6216 ämnen

LHC sparkar spelare

« · 506264 Till forumet

Sv: LHC sparkar spelare
Dawidovski: Sundsvall Hockey, är inte det en bra andra chans?
Kommentera

Kronblom: Tycker det är tråkigt för fruarna och famijerna.
Kommentera

Flashy: Håller med! känns som man borde kunna ge de 3 spelarna en andra chans, för dom är trots allt människor dom också!
och dom kan inte vandra i straffets dal i all evighet, nej, ge dom en ny chans till nästa säsong då!
Kommentera

Kronblom: visst kan det vara så, men jag vill ändå minnas varje gång superkedjan varit splittrad.. inte alls samma lag då
Kommentera

Kronblom: Tror jag med. De blir jobbiga att tas med.
Kommentera

gud:
Klarar Tre Kronor att vinna SHG när bängen kommer och hämtar 3 spelare strax innan nedsläpp så ska väl LHC kunna kämpa vidare och strida in i det sista
Kommentera

gud: Det tror jag inte, det här kommer dom däppa över !
Kommentera

Kronblom:
Spelarna i Linköping lär nog knyta näven och visa jävlar annama
för att behålla andra platsen..En sån här grej lär svetsa laget ännu mer
Kommentera

Flashy:
Klart att LHC skadas av den här händelsen, men dom har fortfarande en bra trupp. Det är bara löjligt att tro att andraplatsen är våran pga detta. Tråkigt för LHC, spelarna och deras supportrar. Tror att det kan vara bra för svensk hockey i framtiden
Kommentera

Har inte spelarna redan "straffats" tillräckligt... hm.. men Helber verkar iaf vettig, som talar om att man ska "ta hand om människor".

Även om jag hejar på Timrå känns det fel att "skandalen" ska hjälpa till en ev. andra plats i tabellen... komigen, det är väl inte det man ska fokusera på.
Kommentera

Timrås andraplats är med andra ord i hamn. Linköping ska vara glada att de säkrat nytt kontrakt redan. För det kan ju inte finnas nån spelare som betyder mer för sitt lag än Husselius för LHC.
Kommentera

spela_hockey: Officiella hemsidan för Linköping verkar ligga nere för tillfället, men kolla in Aktuellt nu på TV2 så kommer ett reportage.
Kommentera

« · 506264