Domherrar... Chef: RÅDBJER, Ulf LM1: LYTH, Peter LM2: SMEDMAN, Nicklas
ÄLSKADE TIMRÅ IK vinn nu detta..... Ska vi ha fördel av hemmaplan i en eventuell semifinal är det bäst attvi vinner. Dessutom så slipper väl tvåan att råka ut för femman ellersexan i en kvartsfinal. Rätta mig om jag har fel men jag ser helst attnågon annan slår ut MoDo redan i kvarten....
Friman SR: ja du friman ska man ta guld så ska slå alla jag e inte rädd för modo även om dom har vunnit några matcher mot oss i vinter det blir ju ett helt annat spel i slutsp. tabellen ljuger ju inte 15 poäng mer o dom har vi inte fått gratis!
Friman SR: Första tanken: "Usch, inte Rådbjer..." Vi får väl se hur han sköter sig i dag, han är enligt mig normalt aningen för självsäker i sitt agerande.
årets viktigaste match idag för timrå. vi måste vinna idag för att ha nån chans till andra platsen, men egentligen vad spelar de för roll? tvåa eller trea.. utan betydelse.. viktigast är att vi blir topp 4 det är de som räknas
General_Moisio: Njaa...Topp två smäller ju högre och så får man ett i alla fall på papperet lättare motstånd. Dessutom riskerar man inte att möta MoDo i kvarten.
Friman SR: KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!!!!! Dags att snöra grillorna hårdare än hårdast..... Blod,svett och tårar... 5:e raka vinsten..... Segerskumpan flödar lätt genom halsen.... Revansch var ordet.... Kör så det ryker..... Mot andraplatsen...
Rooster23: Snart drar det ihop sig till match.... LHC-TIK viktig match.. SKa bli spännande...Synd bara att den inte sänds på tv man får lyssna på webbradio
Rooster23: Snart drar det ihop sig till match.... LHC-TIK viktig match.. SKa bli spännande...Synd bara att den inte sänds på tv man får lyssna på webbradio
SMÅLAND: ja idag e det blod o svett och vett som gäller KRIGA TIMRÅ för helvete håll första linen på rätt sida blå så går det nog vägen sticker fram hakan tror på 1-3?
Olle: Mycket bra kommentatorer. Vet iofs inte vart standarden ligger annars med tanke på att det var flera år sen jag lyssnade på webradio senast så var det klart över förväntan.
Problemet med webradio, eller radio överhuvudtaget är att jag bara blir mer sugen på att se matchen.
Knylan: Jo man blir ju det. Speciellt när det är så här följsamma kommentatorer. Utan att nämna någon specifik arena så finns det ju webradiopratare som i princip väljer att bara kommentera när hemmalaget har pucken.
Ambroo: Njae jag tänkte mer på att dom kommenterar...mer nogrannt än vad andra gör då. Ofta hör man: "lag X kommer innanför blå......spelet vänder lag Y skjuter innanför offensiv blå och gör måååååål"
Domherrar...
Chef: RÅDBJER, Ulf
LM1: LYTH, Peter
LM2: SMEDMAN, Nicklas
ÄLSKADE TIMRÅ IK vinn nu detta..... Ska vi ha fördel av hemmaplan i en eventuell semifinal är det bäst attvi vinner. Dessutom så slipper väl tvåan att råka ut för femman ellersexan i en kvartsfinal. Rätta mig om jag har fel men jag ser helst attnågon annan slår ut MoDo redan i kvarten....
FORZA TIK........alltid, alltid............