Oksas förstaperiod var under all kritik. Mannen måste dock få fler chanser. 2-0 och 3-0 var klara missar. Asplund, var långt över förväntan faktiskt...Hans målvaktspel lovar mycket gott.
The Fat Bastard: När jag hörde på webbradion så lät det som om Koskinen inte gjorde mer eller mindre än han brukar. Hoppas att de blir bättre in på säsongen annars blir det tungt.
Bye bye Oksa! Nu tappade jag tron på mannen..... Även jag!
Jag fattar inte att Hirch står mellan Malmöstolparna...
Hej Malmö! Vi har en jättebra finsk målvakt här uppe. Skall vi byta.... Vi kan ta den där kanadicken med fånigt hakskägg så får ni en jaättetrevlig kille av oss.... Ps. Han är en jäkel på att köra buss!
Nu till matchen. Timrå gör en fantastisk match med tanke på första perioden, MAN GER ALDRIG UPP! Det beundrar jag dom för. Till och med efter Linköpings 4-2 fortsätter man kämpa och kan sånär reducera. Det syns dock att man saknar en målskytt. Något nytt om Nordgren?
Moverare: Du börjar bli en smula tragisk (Hade högre tankar om dig än detta...). Borde du inte ägna Dig åt Sundsvall istället för att bekräfta klyschan om att det enda sundsvall"supportrar" egentligen vill är att det går dåligt för Timrå...
INte faan vet ja om jag är blind men vart faan höll Wennerberg,Warg och Hallin hus idag då??? anonymare insatser får man leta efter,ingen av ovan nämnda lyckades ju ens med konststycket att åka offside. Det håller inte !!!
Kändes ju tryggare och tryggare ju längre in på andra perioden, och i tredje var man lättad, och Asplund visade sin kapacitet som målvakt. Deras 4-2 mål, var lite turligt och inte direkt Asplunds fel, vilka räddningar vid Linköpings dubbelchans!
Synd att första perioden och tveksamt ingripande av Oksa skall förstöra hela matchen. Grabbarna reste sig iaf under 2:a och 3:e, det var starkt. Asplund gör en kanonmatch. Och Koskinen fortsätter att visa att det är befogat att tvivla på kapaciteten...
Nån mer än jag som tror att Asplund startar på lördag?
rupert: Modo ja, svår uppgift men visar vi samma takter som mot Leksand sist så kan det gå. För din husfrids skull ska det kanske sluta oavgjort då? *L*
brynästigern: Well...detsamma! MoDo möter ni va?! Frugans lag och därigenom inte mitt!! *L* Svärgubben är däremot brynäsare i själ o hjärta sedan 50 år så ikväll är familjefejden i full gång.
Vi får hoppas på Manderville, men jag tycker det ser lite klent ut. Det lär bli värvningar framöver kvalserien. ;-)