Ambroo: Den för övrigt lysande kommentatorn på webradion kläckte väl ur sig något om att han ifrågasatte huruvida LHC kommer att klara att hålla det höga tempot. Gör Timrå det? Timrå som det bortalag man är behöver ju inte vara lika överkunstriktiva somL LHC utan istället välja att spela enkelt och månne mer sparsamt? Men det hela lär nog avgöras i hur bra vi lyckas hålla oss ifrån botbänken.
Timrå verkar oerhört tillbaka pressade, lägger ner mkt puck i offesiva hörn men när anfallarna väl är där är pucken uppskjuten i mitt zon av en LHC-spelare. Timrå har såledels svårt att komma till bra anfallslägen.
Timrås försvar fungerar som alltid i toppform backar och Backe verkar agera hur säkert som helst även att det på radiopratarna att LHC kommer till bra lägen gång på gång.
Timrå måste fortsätta på denna stil och dessutom ha en del tur samt trycka in en puck i en kontring för att kunna ha chansen att vinna idag, som sagt LHC-verkar oerhört taggade, men det verkar Timrå också, speciellt Moe och Backe. Som nämnde ovan denna match kommer förmodligen om det fortsätter som i första bli en gastkramande tillställing.
Hur det går siar jag inte om för jag har alltid otur i spel och mina tips brukar falera :D
Per HApps: Tja inte vet jag men jag brukar bara vara på HS när det är match och jag inte kan vara på plats och som synes så har den tråden vi inte får nämna vid namn använts ganska flitigt som tråd för timrås matcher så även senast och gången före det och osv....
Men men du lär ju bestämma så det är väll bara att rätta in sig i ledet men det känns som att Timrå komer att förlora nu inte för att jag är vidskeplig men.
bucken: Tanken är att man i efterhand skall kunna söka på vad som hände under matchen. Det är inte svårare än så. Att du sedan jagar inlägg i din go timrå go tråd kan du väl göra mellan matcherna !
Vi har haft olika matchtrådar varje match sedan urminnes tider.
Per HApps: Jaha nu kan jag ju säga att jag vart riktigt besviken och det trodde jag inte kunde hända på timrås HS. Att man inte ska kunna få använda vilken tråd man vill utan att bli tillrättavisad till en viss som en ren diktatur???
GO TIMRÅ GO har fungerat alltid förut och man borde väll få skriva i vilken tråd man vill ELLER??
Sen tycker jag att var och en kan skriva i den tråd man vill men att radera dom mess som jag skriver bara för att du inte gillar tråden ??
Tycker det sett ut de senaste matcherna att Hahl ,Pärsinen och Hedström skulle behöva vila/träna en vecka istället för landslagsspel, hedström verkar otroligt seg.
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·