Janken: ca 50 - 60 poäng krävs för att slippa kvalserien det kan bli svårt. Tänk att vi behöver alltså 15-20 poäng (ca 0,4-0,5 poäng/match) och vi har bara ca 40 matcher på oss det kommer att sluta i kvalserien tro mig.
YES ett mål i alla fall, lite bättre, Och det är givetvis våra gamlingar som visar viljan vad har hänt med första femman???? Vad har hänt med Vår älskade hedström?
Janken: Det kommer väl att låta likadant här inne... Kenta är dålig, backarna är sämre, Asplund borde stå, domarna är alltid emot Timrå och vi måste nog köpa spelare för att klara oss kvar ;-)
NU ska vi inte hänga läpp vi vet att LHC är oslagbara hemma och vad kan vi förvänta oss, dock lite tråkigt att det blir med så stora siffror,
Jag hade max hoppats på seger och förväntat mig ett kryss men innan matchen börja va det störst risk för torsk dock gillar jag inte resultatet..
Pinsamt många mål bakåt för ett topplag och att inte kunna göra ngt framåt är ännu surare, dock verkar du sepalt bra i två peridoer men sista verka inte vart ngn höjdare!
Nähä, någon hockeykväll bidde det inte idag. Tanken på jublande lhc:ister ger mig kväljningar. Men - ibland är hockey en skitsport, i afton verkar vara en sådan gång. Mer dart åt folket!
Vi verkar tröttkörda tar på oss en massa utvisningar, men klart att vi ska torksa också vi som lag måste ju fatta att vi inte är odödliga och oövervinniliga.
Som sagt 1:a lilan behöver vila inte spela landslagshockey
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·