dr-nix: Mycket imponerad jag också. Bra att dom kliver fram nu. Och självklart ska det behövas 2 HJÄRTATTACKER! Fyyyyy, HÅLL I NU.... AAAAAAAAARGH...OOOH....JAAAAAAAA....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Långben: Man ser verkligen hur taggade Timrå är på att vinna nu. Alla står upp i båset och bara vill att tiden ska ta slut. KOM IGEN SISTA 50 sekunderna nu!
Per HApps: Det där skrev jag om förra säsongen, speciellt om Pärssinens ryggskott under försäsongen i gymet, sen uppbyggnadsträningen innan hans andra smäll, då ifrågasatte jag fystränaren. Vissa skador kan man inte förebygga men en bra jävla massa.
Är han släkt med någon i ledningen, det är ju för fan tredje säsongen nu med ryggskador och förslitnings trassel.
saasta: nåt måste ju vara fel,så här många skador ska inte ett lag få år efter år faan man skäms å deras vägnar,faan har dom inget jävlaranamma i sig utan bara är gäng överbetalda bortskämda veklingar.
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.
100 % i Tredje!